torsdag den 21. marts 2013

Hæklede æggevarmere, karse og rastløshed

Jeg er rastløs. Sådan rigtig rastløs. Rastløs som i at jeg ingenting gider og ingenting har lyst til. Det ligner ikke mig, men jeg kender godt grunden til det og sådan må denne torsdag så bare være. 
Som tidsfordriv og bare for at foretage mig et eller andet, gav jeg mig i kast med at sy blomster og franske knuder på de æggevarmere jeg hæklede i aftes. Det kastede både bandeord og andre ting af sig - godt drengene er i skole!


Men det lykkedes - dog uden toppoint for skøn udførelse, men til gengæld med høje point for udfordring og test af min tålmodighed på sådan en dag som i dag.


I aftes fandt jeg en rest karsefrø i køkkenskuffen fra sidste år. Nu må vi se om de gider spire eller ej... Ellers kan hønsene vel spise dem - eller noget. Så idéen hos Gitte for en uges tid siden. Håber det lykkes så de snart får et grønt underlag at gå og pille i :o)


Ha en dejlig dag og nyd dagens små mirakler.

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine æggevarmere - hvordan kan ALT håndarbejde bare blive SÅ fint hos dig hver ENESTE gang?!?
    Og sødt med karsen og hønsene : ) håber din rastløshed snart får ende. Kram, Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh Liv. Tjek lige de skæve blomster og så sig de er perfekte en gang til :o)
      Men tak. Min rastløshed er erstattet med en halvfuld krop der snart skal se dyner ;)

      Slet
  2. Jamen, hvor er de da blevet fine. Så kom der jo noget godt ud af indsatsen alligevel ;o)
    Håber også at dagen vil bringe dig små mirakler. Kan lyde som, at du har brug for dem.
    De bedste tanker og et stor knus
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Dagen bragte et stort, dejligt mirakel. Hvor det bare lettede hjertet. Dagens indsats i æggevarmere var også det eneste jeg fik udrettet i dag - men hvad pokker. I morgen kommer en ny dag og den bliver helt uden rastløshed :o)
      Stort knus også til dig

      Slet
  3. Altid fine sager som kommer fra din hånd .-)
    Håber at rastløsheden har foretaget sig <3
    - og søde karsehøns - smiler -
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de små høns kunne jeg slet ikke stå for ;o)

      Slet
  4. herligt med de høns i karsen :o)
    og fine æggevarmere.
    håber du kommer over din rastløshed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Det er jo nemt når man kan tyv-stjæle ideerne hos andre ;o)

      Slet
  5. Utrolig fine ting, du kan få lavet, når du er rastløs. Og så har dine små høns fået "mad", hvor er det sødt ;O) Ønsker for dig, fin rastløshed snart afløses af ro og glæde. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  6. Godaften Lise.Ja! jeg synes også at dine små ægge varmere er ret fine.Håber du fik brugt lidt af din rastløshed.God aften Jette.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...