fredag den 15. november 2013

Give away - Få dit ynglingsbillede på lærred


Du kan også vælge at lave det som en stor plakat. Eller hvad med et Danmarkskort - eller bestil hele verden. Vil du hellere have kunst hængende på væggen, eller mangler du lige det helt rigtige motiv, har SUMOpix.com rigtig mange motiver du frit kan vælge mellem.


Dit billede bliver trykt på et lærred efter eget valg af størrelse, lige fra 20 x 20 cm og op til 130 x 200-300 cm. og med flere tykkelser at vælge i mellem. Vælg evt. at dele billedet op, så motivet breder sig over flere lærreder.
Inden bestilling kan man selv lege med mulighederne og se hvordan det endelige billede bliver. Prøv selv HER


Bliver du den heldige vinder af denne give away, får du en rabatkode på 250,- kr. som du frit kan bruge til netop det du ønsker hos SUMOpix.com, som har sponsoreret denne Give away.

Vi har valgt at få lavet to billeder af vores motorcykler på 30 x 50 cm. Jeg bestilte dem sent søndag aften og allerede onsdag ankom billederne. Sikke en service. Kvaliteten er i top, utroligt flot udført og billederne står i super klare farver.



For at deltage skal du lægge en kommentar her under indlægget. 

Vinderen er fundet
Du får ikke ekstra lodder ved at melde dig som fast læser, ej heller ved at reklamere på din blog eller ved at dele på Face book - men du er selvfølgelig mere end velkommen til at gøre det alligevel ;o)

Bemærk:
Jeg har ændret mine indstillinger i denne periode Give away'en kører, så jer der er "anonyme" og ikke har en google+ konto eller lign. også kan deltage.

* Skriv din kommentar i feltet.
* Vælg anonym under "kommenter som"
* Klik på "udgiv"
- Du er nu med i konkurrencen.

***

Sidste chance for deltagelse er fredag d. 29 november kl. 16.00.
Vinderen offentliggøres her på bloggen og på Facebook.

69 kommentarer:

  1. Det ville jeg super gerne vinde, så jeg er helt klart med. ;O)

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, jeg vil gerne vinde, tak for en super flot blog .

    mvh Marianne
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte jeres motorcykler ;0) Jeg har selvfølgelig lige i forgårs bestilt et billede på lærred, men skulle jeg være heldig kan jeg helt sikkert finde et billede mere der kan komme på et lærred ;0)
    God weekend ;0)

    SvarSlet
  4. Ej, det har vi netop snakket om, at vi ville få lavet.. Det vil jo være fantastisk med sådan et gavekort! :-D

    Krydser poter! og go' weekend! :-)

    SvarSlet
  5. Nej, hvor vil jeg bare gerne vinde denne give away.. jeg har en stor tom væg, som ville elske noget pynt..

    SvarSlet
  6. Det siger jeg da ikke nej til at deltage i! ;o)
    Mange hilsner Susanne Filip

    SvarSlet
  7. Den deltager jeg da gerne i!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Øj Øj Øj, détville jeg gerne vinde til min mand: et stort billede af hans Yamaha Dragstar. Yes please!

    SvarSlet
  9. Det vil jeg godt nok gerne vinde. Måske det bliver min tur denne gang.

    SvarSlet
  10. Det vil jeg godt nok gerne vinde. Måske det bliver min tur denne gang.

    SvarSlet
  11. Det vil jeg godt nok gerne vinde. Måske det bliver min tur denne gang.

    SvarSlet
  12. Det vil jeg gerne vinde. Måske skal de bruges til vores motorcykler, når de er klar til sommer?!!!😊

    SvarSlet
  13. Sikken fin giveaway. Jeg mangler noget nyt på væggen, så jeg vil rigtigt gerne være med i lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  14. Skønne MC billeder! : )
    - jeg er med

    SvarSlet
  15. Jeg er også med.
    Det ville være den perfekte gave til mormor med alle børnebørnene på

    SvarSlet
  16. Lækker give away :) den deltager jeg gerne i og håber på det bedste :)

    SvarSlet
  17. Sikke en fin giveaway! Jeg vil også gerne være med : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  18. lækker give away.. jeg vil bestemt gerne være med..

    Vi har planer om at skulle have et billede op af min kærestes gamle motorcykel og så et af min.. vi har valg hvilke foto vi skal bruge af min kærestes, men vi mangler at få taget et godt billede af min

    SvarSlet
  19. Deltager! :)
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Genialt, jeg deltager :-)

    SvarSlet
  21. Jeg vil meget gerne deltage så jeg kan få en af mine egne tegninger forstørret op på lærreder. Det kunne være fedt.

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  23. Hvor vil jeg gerne være heldig og vinde denne gave.
    Dejligt at os uden Google konto også kan deltage, tusind tak
    lkí@lobe.dk

    SvarSlet
  24. Ihhh. Det vil jeg mægtig gerne vinde, for at kunne give gavekortet videre til svigerdatter og søn, når de kommer hjem fra deres jordomrejse + dykkerferie, så de kan sætte et minde på lærred fra deres fantastiske tur.
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  25. Ooooohhh...det er da en af de skønne "cykler" jeg kan vinde ikk?? ;-D
    Nå ikke... men jeg smider nu 1 lod alligevel. Jeg har så mange nærbilleder af min kat, som jeg virkelig gerne vil have op at hæge. Hun er mit kæreste eje... og foreviget på sådan en skøn måde, kan det næsten ikke blive bedre.

    SvarSlet
  26. Det kunne jo være startskuddet til at få vist ét af alle de billeder, som jeg har i mit arkiv. Så derfor vil jeg gerne deltage i din give away :-)

    SvarSlet
  27. Spændende... det skal da prøves :)

    SvarSlet
  28. Hej Lise! Jeg er med og håber at vinde din superflotte give away :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  29. her vil jeg da meget gerne være med :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  30. Det lyder rigtig spændende, håber heldet vil ramme mig :o) Dorte dorteoddershede@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Sikke en lækker præmie. Jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  32. Wauw, jeg vil rigtig gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne være med! :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med Lise

    Mona

    SvarSlet
  35. Hej Lise.Det lyder da spændende med det billede.......og det vil jeg da også gerne vinde knus Jette

    SvarSlet
  36. Ååååååh! Sikke en lækker giveaway. :) Held og lykke til alle. :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg deltager helt sikker - og kunne sagtens finde motiver til sådan et lærred! :)

    SvarSlet
  38. Jaa det vil jeg gerne vinde...

    SvarSlet
  39. Deltager! Super brugbar giveaway! havde nettop tænkt på at få et billede af mig og mine søskende på lærred til mine forældre i julegave :)

    SvarSlet
  40. Fedt ! Det kunne jeg rigtig godt bruge ;)

    SvarSlet
  41. Det ville være en perfekt måde at forevige lillebror som kommer i næste uge :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  42. Gud hvor ville det være en fed julegave til min far!

    Knus
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  43. Det ville være så fedt at kunne få mit bryllupsbillede på lærred (selvom det først skal tages om 13 måneder) <3

    SvarSlet
  44. Det ville være en skøn gave :-)

    SvarSlet
  45. Ih en lækker give away, jeg vil også gerne være med i lodtrækningen :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  46. Sikke en skøn GA. Jeg deltager og krydser nu fingre XXX

    SvarSlet
  47. ujhh lige noget for mig så dælme om jeg deltager... selfølgelig

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den superheldige!!

    SvarSlet
  48. Lækker giveaway :D
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  49. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  50. jeg krydser fingre :-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  51. Det var da en skøn gave!!

    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  52. lige hvad vi kunne bruge så vi kan få vores lille alma op på væggen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, men jeg kunne ikke finde kommentar knappen, derfor har jeg svaret på en andens kommentar. Jeg vil rigtig gerne deltage, og vinde den skønne præmie. :)

      Vh. Christina
      christinabstoldt@gmail.com

      Slet
  53. Deltager :)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Ohh, hvor er det fint. Det er kærkommen til julegaverne :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  55. Vi har faktisk sådan et billede på lærred, med vores datter, men har aldrig fået lavet et med vores søn, så det ville da være fantastisk at vinde!
    minemirakler@gmail.com

    SvarSlet
  56. Wauuuu, fede motorcykler I har;0) Vil vildt gerne vinde, min kæreste går ret meget op i fotografering.
    Jeg har lige fundet din blog, kigger mig lige omkring. Du er altid velkommen hos mig også.
    Mys

    SvarSlet
  57. lækker præmie, deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  58. Så er det med at finde det mest fantastiske billede - til når nu man vinder :-)
    krydser ihvertfald fingre :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  59. Sådan en lækker konkurrence - jeg krydser fingre!

    Malene Matzen
    malenematzen@outlook.dk

    Du skal også være velkommen til at tjekke min blog ud gennem december (start 1. december), hvor der cirka hveranden dag vil være en lækker konkurrence med mulighed for at vinde skønne præmier!
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  60. Det ville være en super lækker julegave.

    Mette Skou
    husk_sovsen @ hotmail.com (uden mellemrum)

    Tak for dine fine DIY

    SvarSlet
  61. super fed gave - den vil jeg rigtig gerne vinde
    sannesnus@ofir.dk

    SvarSlet
  62. Dén vil jeg gerne vinde. Jeg kan lige forestille mig Jan-Michaels mc hænge på væggen :-)

    Jonna Bjerg Cuculiza
    jonna-cuculiza@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Bedre sent end aldrig, ikk´ Lise.
    Jeg vil rigtig gerne være med, det er et super spændende projekt.
    Knus Lene.

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen!

    SvarSlet
  65. Jeg vil da lige nå at være med :)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...