søndag den 25. januar 2015

Nye loppefund og endnu en forstuvet fod.



Vi skulle til frokost i Fårevejle i går. På vejen kørte vi forbi Den lille grønne kræmmerhal i Holbæk. 2 haller med omkring 50 kræmmere. Mange af kræmmerstandene var knap så interessante, men der var mange gode ting hos de resterende - og så var de til at handle med :o) 


Drengene blev parkeret i den lille café, med hver deres sodavand og medbragte iPad, mens jeg gik rundt og hyggede. Elsker loppemarkeder/kræmmermarkeder men kommer så sjældent afsted...


Flere af tingene jeg fandt skal bruges i haven. Bakken her under skal jeg ha pillet spejlet ud af.


Og så skal jeg igang med maling og ombetrækning på bænken og bordet her under.


Fredag aften var ældstemanden til fodboldstævne hvor de vandt en meget fortjent bronzemedalje. Desværre måtte han udgå i kvartfinalen, og et efterfølgende besøg på skadestuen viste også at ankelen er forstuvet :o( 
Jeg har kun lige sluppet krykkerne efter mit fodbolduheld. Nu har han overtaget dem! Overvejer stærkt om vi ikke skulle finde en anden sportsgren.. Yoga eller svømning måske...


2 kommentarer:

  1. Skønne fund... Jeg ELSKER også loppemarkeder...
    God bedring til sønnen og pas nu på jer selv!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi pakker os ind i vat og bomuld fremover ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...