fredag den 18. september 2015

Hæklede karklude - og en stor tak til dem der fik hverdagen til at gå op i en højere enhed


På turene frem og tilbage fra Kolding, og på hotelværelset om aftenen har jeg hæklet karklude... 10 stk. blev det til i alt. Så er der lidt til værtindegaver :o)
Denne gang slog jeg 52 masker op  i bomuldsgarn 8/4 med nål 3 og hæklede indtil garnnøglen var tom, hvilket gav en kvadratisk klud på mellem 27 og 29 cm alt efter garnet. Opskriften er grums, som du kan finde lige HER.


De 3 klude på billedet røg med i denne kurv, sammen med lidt chokolade, vin og blomster til nogle som virkelig har gjort at hverdagen hang sammen herhjemme for drengene når vi var afsted. De har transporteret til/fra fodboldtræning og -kampe og haft dem hjemme til aftensmad de dage hvor mormor ikke var her. Efter en kamp der gav nederlag, blev der serveret taber-lagkage og taber-kakao - bare fordi..
De er mennesker med overskud og et stort, varmt hjerte som jeg er dybt taknemmelig for vi har i vores omgangskreds.


Nu er det min tur til at køre til kamp og træning. Og køre når de skal hentes og bringes til kammerater, tandlæge og alt det andet.. Tænk at man kan komme til at savne den travle hverdag med taxakørsel for drengene i tide og utide? Jeg troede ikke det var muligt - men det er det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...