mandag den 14. september 2015

Velkommen til verden - og tilbage på bloggen


Det blev en laaaang og ikke planlagt pause jeg har holdt fra bloggen. Først kørte hverdagen afsted med 220 km/t i overhalingsbanen, senere kunne jeg ikke rigtig finde lysten og her til sidst har vi arbejdet "udenlandsk" - nærmere bestemt i Bilka i Kolding.
Vi tager et par dage mere her onsdag og torsdag, så hvis du er i nærheden af Bilka i Kolding så kom glad forbi og sig hej. Du kan højst sandsynlig finde mig iført en sort tshirt, i en lift et par meter over gulvet med en malerrulle i hånden.. Jeg har fået den fine titel som bogstavsmaler :o)


Men hæklenålen og kreativiteten har ikke stået stille af den grund, så jeg har masser af skrive om og lige så meget at vise her på siden.
Først en lille "velkommen til verden-gave". En barselsgave i form af den berømte hæklede abe, og en matchende vimpel hæklet i fri fantasi.


Og her til sidst en kæmpe stor tak til alle jer, der har skrevet mens jeg har været væk fra bloggen. Det har varmet helt ind i det inderste af hjertet at læse jeres søde ord, og vide at I tænker på mig <3
Bortset fra at kleenex og hostesaft er min bedste ven for øjeblikket, går det forrygende - bare en anelse for stærkt...

10 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage :)

    SvarSlet
  2. Ihhh, hvor jeg glæder mig til at se flere af dine skønne ting......

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage. Skøn barselsgave, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Så dejligt at høre fra dig igen, har tænkt på dig, og savnet dine dejlige kreative indlæg

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage i blogland :-) dejligt at høre du er klar igen, dine hyggelige indlæg har været savnet.
    Sød abekat - jeg har lige lavet dit tusindben, som måtte nøjes med 28... ( har selvfølgelig linket et par gange)

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage :) Og hvilken fin barselsgave du har lavet :)

    SvarSlet
  7. Godt at se du er her igen. Sød abe

    SvarSlet
  8. Godt at se du er her igen. Sød abe

    SvarSlet
  9. Rart at du er tilbage ...med nye spændende ting

    SvarSlet
  10. Tusind tak alle sammen <3

    Dejligt at være tilbage igen - og med den modtagelse I giver her, får man ekstra blod på tanden.. Måske jeg ovenikøbet får afsluttet alle mine ufo'er, så jeg kan lave endnu flere indlæg end de planlagte :o)

    Knus til jer alle.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...