mandag den 30. november 2015

40, frisk og fantastisk...


....ja det rettede mine drenge det i værtfald til, efter de fik fyret "40, fed og færdig" af med en efterfølgende røvfuld :o)

For snart 40 år siden løb jeg altid rundt i haven, plukkede blomster og legede med dyr.. Selv om meget har forandret sig, ja så er der også nogle ting der bare er hængt ved ;o)


Med de fine gaver jeg har fået i dag, er det alligevel ok at blive 40, selvom det er noget af et spring fra de løgn-og-tyve jeg er blevet de sidste mange år :o).
Jeg har fået tilskud til et nyt kamera. Og de gamle cowboybukser skal på pension, da jeg har fået et skønt gavekort til nyt tøj. Ikke nok med jeg er blevet begavet med fede gaver - jeg har også de skønneste unger og den dejligste mand, som jeg vil nyde resten af aftenen med...

Rigtig god aften til jer..

6 kommentarer:

  1. Stort til lykke med dagen. En dejlig skøn alder! Og det er jo trods alt mere skræmmende IKKE at blive fyrre - ikke :-)
    Ja, meget er forandret siden barndommen. Jeg tror, børns opvækstvilkår er meget forandret i dag. Jeg er ikke sikker på til det bedre. Men lad det ligge.
    Rigtig god aften til dig - og dine.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med de 40. Det er jo ikke noget særligt, tænk jeg bliver 50 næste gang, det er straks lidt værre :-)
    Dejligt at blive forkælet at dem man elsker allermest. Rigtig god aften til dig og dine drenge.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Tillykke med den runde fødselsdag. Fyrre.... det er ikke så galt når man har sin helt egen familie at fejre det med. Jeg kunne forestille mig at man kunne panikke hvis ikke man havde dem.
    En hilsen fra Hanne på godt og vel fyrre, med familie ;-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med den runde dag.

    SvarSlet
  5. Tillykke :-) det er heldigvis ikke farligt ... Jeg fyldte selv 40 fra 3 uger siden :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke :-) det er heldigvis ikke farligt ... Jeg fyldte selv 40 fra 3 uger siden :-)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...