søndag den 22. november 2015

Give away - vind 2 ngl. zpagetti garn i valgfri farve


Kukuk.dk sponsorerer 2 nøgler zpagettigarn til en heldig vinder.. 

Skal det være dig?

Vinderen er fundet

  1. Klik ind på Kukuk´s hjemmeside med zpagettigarn HER og se deres store udvalg af farver.
  2. Skriv en kommentar her under indlægget med hvilken/hvilke farver du ønsker.
  3. Skriv også gerne din mailadresse, så jeg kan kontakte dig hvis du bliver den heldige vinder.

Du får ikke ekstra lodder ved at melde dig som fast læser, ej heller ved at reklamere på din blog eller ved at dele på Face book - men du er selvfølgelig mere end velkommen til at gøre det alligevel ;o)

Bemærk:
Jeg har ændret mine indstillinger i denne periode Give away'en kører, så jer der er "anonyme" og ikke har en google+ konto eller lign. også kan deltage.

* Skriv din kommentar i feltet.
* Vælg anonym under "kommenter som"
* Klik på "udgiv"
- Du er nu med i konkurrencen.

***

Sidste chance for deltagelse er fredag d. 27 november kl. 20.00.
Vinderen offentliggøres her på bloggen og på Facebook.


45 kommentarer:

  1. Neongrøn og lyseblå.
    elle_66_236@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. lys grå og rød
    scrapgirlalana@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Super pink og antracit grå
    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  5. jeg vil elske at hækle i mørkeblå og klar blå
    Kirsten Odense
    dalhoj@dsa-net.dk


    SvarSlet
  6. Sjovt garn! Jeg vil gerne hækle et tæppe i den varme mørkegrønne.

    SvarSlet
  7. Sjovt garn! Jeg vil gerne hækle et tæppe i den varme mørkegrønne.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne vinde to blå farver som skal hækles til pindsvin huler til "pinden"
    Eva Guldrammer
    guldhammer5@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jek kunne godt tænke mig de grønne til hæklet kurve - Birgith

    SvarSlet
  10. Spændende farver :)
    Jeg er som udgangspunkt ligeglad med farverne, da de alle kan bruges. Men hvis jeg skal sætte mig på to farver, bliver det rosa/pink og mørkeblå
    Anne Korsbakke
    anne.korsbakke@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sort og antracit grå.
    Har aldrig prøvet at hækle i zpagettigarn før, så det kunne være sjovt at prøve😃
    anne@gunvald.com

    SvarSlet
  12. 2 x flosset lyseblå
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Dette er et garn jeg har hatt lyst til å prøve lenge, så jeg vil gjerne være med på din giveaway! Jeg falt for fargen Flosset lyseblå :)

    SvarSlet
  14. Flosset lyseblå og klar blå :0)
    anneronnov@gmail.com

    SvarSlet
  15. Flosset lyseblå og klar blå :0)
    anneronnov@gmail.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Lækker præmie. Jeg vil gerne vinde julerød og mørk grøn
    ellafanta @ gmail.com

    SvarSlet
  18. Lys rosa og sort er så fine farver !!!
    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  19. Hudfarve og antacitgrå, skal nemlig igang med at hækle en kæmpenisse!!

    Josefun@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Rød & grå til en nisse. Tusind tak for din lækre blog.
    sus.juul64@gmail.com

    SvarSlet
  21. Har hæklet stolesæder af det tidligere,ville gerne vinde et par rullet af den antracit grå.
    eva2049@gmail.com

    SvarSlet
  22. 2 x flosset lyseblå, kan jeg godt bruge til et nyt kludetæppe:-)

    SvarSlet
  23. hvid og kongeblå - så vil jeg hækle måtter til soveværelset, har lige færdiggjort sengetæppe i disse farver :-)
    fyrrevej26@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne vælge sort og grå hvis jeg bliver den heldige vinder.
    engtoftc@gmail.com

    SvarSlet
  25. Hvis jeg bliver den heldige vinder, ønsker jeg mig støvet rosa og antracitgrå.
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  26. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde kunne jeg godt tænke mig en limgrøn og en mørkeblå.
    bjp@elromail.dk

    SvarSlet
  27. Super pink.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  28. De har godt nok mange flotte farver. Jeg er hooked på kongeblå og rust - tror det kunne blive en fin kombination.
    nyddet A gmail.com

    SvarSlet
  29. Åh <3 Rosa och turkos skulle jag önska!
    Med vänlig hälsning/ Ingrid
    ingridgerdin@telia.com

    SvarSlet
  30. Jeg har en dygtig veninde, som brændende ønsker sig noget zpagetti garn i julegave, og jeg vil rigtig gerne forære hende en nøgle i koksgrå og mørk grøn :)
    Christine - christine_mp (a) hotmail.com

    SvarSlet
  31. Antracitgrå og hvid!

    - Mark (kirkeskolen@hotmail.com)

    SvarSlet
  32. Jeg ønsker i farverne creme og sort hvis jeg er heldig. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg ville gerne have dem begge i koksgrå :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  34. Mørkeblå og grå vil jeg gerne vinde :)

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg ville vælge kongeblå og sort! :)
    SÅ flotte farver.

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Ohhh, så ville jeg lave nogle små kurve! Jeg ville vælge to styks i farven koksgrå miks :)

    kh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  37. Hvis jeg skulle være heldig, ville jeg vælge støvet rosa eller kongeblå. Selvom det er svært at vælge mellem alle de skønne farver. Hilsen Sanne (sannepersson@live.dk)

    SvarSlet
  38. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg vælge mellem lilla.
    Med venlig hilsen Christina (christinabachjensen@gmail.com)

    SvarSlet
  39. Indrømmet : Jeg er virkelig Hoooked på den Lysegrønne og den Orange :o)
    Tænker i kurve modeller til evt. badeværelset.

    Med Venlig Hilsen
    grl.dk.62( a ) gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg ønsker mig det i koksgrå :) håber på at vinde^^
    michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Lilla og superpink , ellers rigtig mange flotte farver ��

    alauridsen63@icloud.com

    SvarSlet
  42. Jeg ville elske at vinde det i marineblå.

    Lotte
    Lotte@26b.dk

    SvarSlet
  43. Blomsterrød ville jeg vælge. Og jeg ville lave et tæppe til min hund da hun elsker at ligge nede under sofabordet men har svært ved at få hendes tæppe med derind.

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Hej

    Jätteroligt med en utlottning. Jag tycker att de blåa och de röda är de finaste.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...