tirsdag den 26. april 2016

Har købt en hel trailerfuld møbler - nu skal der males..



Ind i mellem er det fantastisk at være på det helt rigtige sted på det helt rigtige tidspunkt... Som f.eks. når folk skal flytte, og de står med møbler de skal af med her og nu - og når det havde været endnu bedre, hvis de var kommet af med det i går, ja så er tingene ekstra billige.
Sådan et heldigt sted var jeg i dag - og er derfor nu blevet ejer af den skønne, tudsegamle rejsekuffert/kiste ovenover. 

Rejsekufferten og det gamle medicinskab her under forelskede jeg mig i med det samme.. 


For samme pris fik jeg tilbudet om at tage de resterende møbler med i traileren - Og hvem kan sige nej til det..? Så nu skal jeg igang med at male :o)


Det gamle karlekammerskab har allerede fundet sin nye plads. Det skal have et par nye lister, lidt lim og en enkelt skrue inden jeg maler det.


Komoden er helt perfekt vind og skæv efter tidens tand. Jeg har en næsten magen til - så mangler du en komode må  du sige til :o)


Den lille hvide komode skal have en gang maling, og får nok plads i pavillonen.


Gyngestolen, som ældstemanden straks forelskede sig i, skal bare have en våd klud og bænken bag den skal have lidt olie. Den er af ældre dato og stammer fra et lægehus. Betrækket er af skind og den er fantastisk velbevaret. Den får jeg ikke plads til, så den skal også finde en ny ejer.
Der ud over fulgte et gammelt hjørneskab med, som jeg ikke fik taget billede af.

Gæt hvad jeg skal lave i weekenden - når jeg bliver færdig med at klappe i hænderne af begejstring ;o)

9 kommentarer:

  1. Wowwwwwwwwwwwwwww siger jeg bare. Sikke da fantastiske fund. Jeg kan udmærket forstå du klapper i hænderne.
    Hvor er det hele skønt og bænke er jeg helt forelsket i. Den er suveræn.
    Tror virkelig du skal overveje om ikke du kan finde plads til den. Sådan en er ikke let at finde igen....
    Glæder mig til at se alle de fine resultater.
    Det er virkelige gude fund du har gjort dig!

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nærmest bedre end at vinde i Lotto ;o)
      Bænken er også skøn, men jeg aner ikke hvor jeg skal placere den henne, og vil derfor hellere at den kommer ud hvor den får sin rette plads.. Desværre.

      Også en dejlig dag til dig kære

      Slet
  2. Lægebænken kunne jeg måske godt være interesseret i, hvis den skal sælges. Hvor i verden befinder du dig? Fede ting i øvrigt :-) Hilsen - Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var rigtig gode ting jeg reddede mig der :o)
      Kan ikke finde den rigtige plads til bænken så den SKAL sælges. Jeg er bosiddende lige midt på Sjælland mellem Ringsted og Sorø. Send mig en mail hvis det er ;o)

      Slet
  3. Da var da nogen helt utrolig fantastiske møbler du faldt over der.
    Rart at man kan være så heldig ind imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles lige som juleaften - dengang hvor man troede på julemanden ;o)

      Slet
  4. Super lækre ting og misundelig!!!!! Nej nej nej for det er jo en grim ting at være:O) tillykke med det gode fund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha.. Tusind tak
      Kender godt den der følelse ;o)

      Slet
  5. Øj ... for nogle lækre sager ;0)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...