onsdag den 23. maj 2012

Nattergalens godnatsang og muslinger

Nattergalen sang godnatsang for os i aftes. Elsker at sidde på terrassen med tæppe og varm the i koppen og bare nyde dens kønne triller og store syngelyst. Eller når man lander i sengen, og kan høre den gennem vinduet - vel at mærke når manden ikke er faldet i søvn på ryggen ;o)
Den næste månedstid vil den præge aftenstilheden med sin klang - jeg takker, bukker, løfter hatten og vil nyde i fulde drag.

Jeg fik gang i hæklenålen i aftes...
Muslinger i lange baner. Et projekt hvor man kan slå hjernen fra og bare hækle der ud af  - lige mig for øjeblikket. Skulle gerne ende som et køkkenhåndklæde, da dem jeg har, er ved at egne sig bedre i affaldsspanden.

Må I alle få en pragtfuld sommerdag, og lov til at nyde solen på næsetippen.

1 kommentar:

  1. Dejligt- sådan har jeg det også med sommeraftener. Idag er jeg alene hjemme hele dagen, så der skla jeg også bare ud og sidde med hækletøjet. Knus Heidi

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...