mandag den 28. oktober 2013

Tæppe i zpagetti-garn

Her mens stormen er på vej til Sjælland, fik vi lidt opholdsvejr i alt det mørke, så jeg kunne tage et par billeder af tæppet jeg fik færdigt i aftes.


Planen var det skulle afløse min "lysedug" der har ligget på badeværelset, men synes alligevel det bliver for mørkt. Tænkte ellers at farven var praktisk, og vi har flere andre sorte ting derude det kunne passe til... Nu ender det nok som en gave i stedet for. Har modtageren i tankerne, og er sikker på de kan finde en egnet plads til det. Så må det gamle tæppe klare skærene lidt endnu...


 Jeg har fulgt denne opskrift. Selvom det giver et større hæftearbejde er det flot når man afslutter hver omgang, så der ikke kommer overgange når man påbegynder en ny omgang. Den metode vil jeg helt sikkert benytte igen. Nu får det lov til at ligge og strække sig lidt så kanten bliver jævn og tæppet rundt. Imens kan jeg gå og overveje hvilken farve jeg vil bruge til mit eget badeværelse...


Tror jeg lige vil tage en runde i haven, for at sikre mig der ikke ligger noget vinden kan flytte rundt på, inden jeg finder symaskinen frem.

Må I få en hæsblæsende mandag uden stormskader. 

3 kommentarer:

  1. Ærgerligt med farven, for det er godt nok blevet pænt synes jeg

    SvarSlet
  2. Den er ellers flot, så ærgerligt du ikke kan bruge den i den farve. Var det ikke hårdt for hænderne at hækle ? Kh Helle

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig fin rund ud! Det er lidt ærgerligt med farven, men så blev du en erfaring rigere.

    Jeg håber ikke, der er sket så meget slemt på din matrikel. XXX

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...