torsdag den 20. marts 2014

De første anemoner i skovbunden

De fleste stod stadig med små bitte knopper, nogle var nået til stadiet over og havde forsigtigt åbnet det ene øje, mens enkelte var modige og stod med rank ryg og viste deres smukke blomst frem.



Jeg kunne ikke nære mig og snuppede en lille buket med hjem, da jeg travede skoven tynd i går sammen med hunden. De holder ikke længe i vasen, men synet af den lille buket på spisebordet bringer glæde og varme helt ned i lilletåen... 


Så er det endelig rigtig forår i min verden :o)

5 kommentarer:

  1. Ja elsker også den blomst. Har planer om en tur i skoven med familien i weekenden, så håber de også kigger frem der.

    SvarSlet
  2. Jeg må da vist også en tur i skoven. Anemoner ER bare forårsbebuderen over dem alle i min verden.
    Fortsat godt forår
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  3. Anemoner er da ogsaa de skoenneste. Det er ogsaa een af de ting jeg savner meget hernede i det franske.

    SvarSlet
  4. Man kan da ikke andet end elske foråret....og anemoner. Smukke billeder ;O)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...