torsdag den 14. januar 2016

Mine betonstøbninger er med i en artikel i Det danske haveselskab


Billedet er lånt hos Det danske haveselskab

Jesper Corfitzen fra Det danske haveselskab har lavet det første bud på en forårs dekoration til haven med vintergækker - plantet i min vind og skæve betonkasse, og med betonæblerne i baggrunden.

Jesper havde spurgt om jeg ikke kunne lave et eller andet betonfad til artiklen - og som I kan læse HER gik det absolut ikke efter den plan jeg havde lagt til at starte med... Men han mente bestemt at den var "helt perfekt vind og skæv", og med de fantastiske evner han har med planter og dekorationer, må selv jeg indrømme at kassen gør sig godt til vintergækker :o)

Se hele artiklen HER


Æblerne fik han og kæresten som værtsgave til deres årlige nytårskur - jow jow.. Det er skam ikke kun forbeholdt de kongelige at deltage i sådanne arrangementer :o)
Super hyggeligt med champagne og den lækreste hjemmebagte kransekage i deres gamle villa, der rummer så meget hjerterum, blandet med skønne blomster, levende lys og en helt særlig sans for indretning, at man føler sig godt tilpas allerede inden man træder ind af døren.

Men vedr. betonstøbningen er jeg blevet "overtalt" til at lave et betonkursus.. Det kommer til at foregå her i haven, når den får lidt mere kulør og temperaturen bliver til opholdsvejr igen. Jeg er allerede igang med at samle flere idéer, end dem jeg har i forvejen og glæder mig til at stable et sådan kursus på benene. Dato m.m. kommer senere...

4 kommentarer:

  1. Din betonkrukke/kasse ligner da en million, hvor har Jesper plantet den fint til.
    Spændende med betonkursus, det er så hyggeligt og inspirende.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Jesper han kan altså trylle :o)
      Jeg glæder mig til kurset - bliver lidt spændende at skulle igang med.

      Slet
  2. Hjemmelavede ting må vel også godt have lidt skæv personlighed, ellers kunne vi jo bare købe i byggemarkedet:O) det ser dejlig forårsagtig ud, skønt med årstider så er der altid noget at glæde sig til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er altid noget at glæde sig til - i sær på denne tid synes jeg :o)
      Lidt skævhed er ok - men SÅ MEGET!! Griner... Billeder er heldigvis så taknemmelige ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...