søndag den 20. september 2015

2 gode venner - i det melerede garn som nu også kan købes i Danmark


To gode venner - så længe det varede.. Den brune er draget ud i verden og har fundet sig en ny bedste ven, så den okkerfarvede sidder helt alene her hos mig og keeeeeder sig..


Han er nu kommet i blogbutikken, i håb om der er en der har lyst til at adoptere ham, og give ham lidt glæde i hverdagen..
Har du lyst til selv at hækle bamsen, kan du købe opskriften HER.



Og en skøøøøn nyhed: 

Det melerede garn Scheepjes der indtil nu, kun kunne købes i Holland bliver nu (endelig) også forhandlet her hjemme i Danmark. Stina fra Lundagers sendte mig en mail og fortalte at de nu har det i deres sortiment og det kan købes lige HER. Jamen det er da fantastisk! Slut med dyre forsendelsespriser, og lang leveringstid.


Garnet fåes i 16 forskellige farver og er fantastisk at hækle med. Resultatet bliver super blødt og lækkert. Jeg kan godt være temmelig kritisk hvad garn angår, men dette er helt klart anbefalelsesværdigt...


11 kommentarer:

  1. For søren da hvor er han lækker. Og jubilæum nu kan jeg også prøve at hækle i det skønne garn. Tusind tak lise ☺

    SvarSlet
  2. For søren da hvor er han lækker. Og jubilæum nu kan jeg også prøve at hækle i det skønne garn. Tusind tak lise ☺

    SvarSlet
  3. De er fanstastisk søde, de bamser.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med de der bamse-børn, de må prøves ved lejlighed... Tal for link til garn og opskrift....

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :o) Pas på med garnet - man kan blive helt afhængig ;o)

      Slet
  5. Endelig et hæklet dyr som jeg gerne vil hækle :-)

    I opskriften er farverne en smule anderledes, og jeg kan bedre lide din udgave, og vil gerne høre hvor mange nøgler du har brugt af den meleret farve ?

    Uhh dejligt projekt til de mørke vinteraftener :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor herligt at høre Bettina :o)
      Jeg har brugt knapt 3 nøgler brun til en bamse - og så noget hvidt og lidt af den sorte.

      Rigtig god hæklelyst ;o)

      Slet
  6. Svar
    1. Ja ind i mellem, når jeg får lavet mere end jeg selv får brugt :o)
      Er der noget bestemt du søger, er du velkommen til at sende mig en mail.

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...