søndag den 25. september 2016

De blødeste hæklede kaniner med lange ører


Jeg har endnu ikke købt garn i år.. Ikke et eneste nøgle. Egentlig en fed fornemmelse - men blev alligevel fristet over evne da jeg mødte bogen Edwards menageri.


Dyrene heri er hæklet af alpaca garn, hvilket blev en fantastisk undskyldning for at snuppe bogen med hjem...
Det super bløde alpaca garn lå nemlig allerede der hjemme i kurven og ventede på at blive brugt - godt det er tålmodigt sådan noget garn, for det har ligget der 2-3 år og bare ventet på jeg fik en brugbar idé :o)

Kaninerne har jeg hæklet i dobbelt garn på nål 3½ i Drops alpaca og brugt 2 nøgler pr kanin..

7 kommentarer:

  1. Jeg er total fascineret. Så søde små bløde kaniner.
    Gid jeg kunne hækle..........

    Rigtig skøn søndag aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har set du kan Charlotte.. :o)
      Og de er så nemme - brug dem som et begynderprojekt en mørk og blæsende efterårsaften.
      Knus og god aften også til dig og dine..

      Slet
  2. Svar
    1. Nej de bliver boende her hos mig :o)

      Slet

  3. Så skønne kaniner du har fået af nålen :o)

    For et par dage siden sad jeg med min lille tablet mens jeg læste på din blog, desværre var jeg lidt klodset da jeg skulle scrolle nedad, så fingeren ramte et G+1 ( jeg aner ikke hvad det betyder )
    Lige nu sidder jeg ved en pc'er og det går langt lettere når jeg scroller op / nedad = ingen uheld.

    Tak for kikket på din fine blog.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord :o)
      Jeg finder ALDRIG ud af det kære teknik vi omgiver os med. Så snart det ikke virker ringer jeg til en ven ;o)
      En dejlig aften til dig.
      De kærligste hilsner fra Lise

      Slet
  4. Den bog har jeg også planer om at jeg skal eje :)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...