mandag den 12. december 2011

Julehygge-weekend.

Lørdag aften bød på gode venners selskab.
Der blev grinet, snakket, spist god mad rundt om dette bord, dækket i de enkle farver jeg synes bedst om. Der blev grinet, snakket og spist pølsehorn, pizzasnegle og pølseblomster omkring børnebordet, som blev klædt i mere farvestrålende farver end jeg synes om - men ved det bord tæller min mening ikke :o)
Fredag aften brugte drengene og jeg med råhygge i sofaen og fremstilling af div. konfekt, mens manden min var til herrejulefrokost. Han blev hentet hjem i de allermørkeste timer - meget villig til både at skulle synge julesange og underholde sin trætte kone :o)

Men hvorfor er det lige at de weekender er så pokkers korte...?

Og i dag blev jeg gjort opmærksom på, at vi nu er halvvejs gennem julekalenderen, og der kun er 12 dage tilbage til juleaften... 12 DAGE og jeg har ikke købt en eneste julegave endnu!
Måske man - endnu engang - ser et stk. lettere stresset kvindemenneske fare gennem forretningerne d. 23 dec... SUK!!!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...