fredag den 3. februar 2012

Lørdag kl. 14.00 åbner min knappebutik :o)

Jeg har sorteret, vejet og talt. Jeg har målt, skrevet og... kæmpet med med pc.

Håber jeg får lov at lægge de sidste billeder ind i morgen. 53 billeder og en computer der er lige så klar til at holde weekend som mig, er ikke den bedste cocktail. Kryds fingre :o)

Jeg kæmper videre i morgen formiddag... Der er knapper til hele Afrika's befolkning - og lidt til.

Sov godt :o)


Opdatering lørdag kl. 10.07:

Det lykkedes!
Så husk kl. 14.00, hvis du har brug for en knap.. eller maaaaange knapper :o)

2 kommentarer:

  1. Uh - det må jeg holde øje med. Har en svaghed for knapper:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være hjertelig velkommen :o)
      Håber du finder noget, der falder i din smag. Udvalget er stort...

      En skøn blog du har. Har tilmeldt mig som fast læser.

      Weekendhilsner fra Lise

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...