tirsdag den 14. februar 2012

Prinsessen på ærten

Prinsessen på ærten fra Kastaniestrik - uden ærten. Jeg tilføjede to ekstra mønsterrapporter for at få dem lige det stykke længere, som jeg kan li' dem.



De var en hyggelig udfordring, når man som jeg stort set aldrig strikker. Men jeg knus-elsker dem allerede og overvejer kraftigt om det er i dag, jeg skal ha ryddet op i mit garn, for jeg ved at der oppe i gemmerne ligger der mere af det skønne alpaka uldgarn, som disse er strikket i. De kan sagtens tåle at få konkurrence i et par i andre farver - måske jeg så også finder den anden strikkepind jeg mangler i str. 2½....

3 kommentarer:

  1. De er blevet SÅ FLOTTE! Hvis du strikker flere, mon ikke du så skulle prøve at sætte ærten på, det ser nu også sødt ud ! Tak for din gode blog.
    Hvis du har lyst, så prøv at gå ind på min blog og se en wepside fra Norge jeg har langt ind, det er også på noget vintertilbehør (til halsen) strikket i Noro garn. Hilsen Annette

    SvarSlet
  2. De blev flotte Lise --men hvad med ærten ?? Synes også de er søde med den ært

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare blevet flotte. De er lige mig. Leder lige præcis efter pulsvarmere i den stil, for jeg fryser altid sådan. Dem her er lige mig. Tror også jeg ville have valgt at lave uden ærten:-) Knus

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...