torsdag den 19. april 2012

Færdig tattoo

2½ times selvpineri i går og min tattoo er helt færdig (AV med av på, da han nåede op til ribben og det bløde hud under armen) Skal nok tage billede når det er helt og huden ikke er så rød mere...

Har haft en hæsblæsende uge med ekstra lange arbejdsdage, og jeg er træt som et helt alderdomshjem. Tror luften og solen har godt af mig i dag..
Billede af en af krukkerne ved vores bryggers.

Blev fristet af 2 vinplanter og en clematis i Rema 1000 i formiddags, så mon ikke en halv fridag i selskab med dem og andet havehyggearbejde kunne gøre underværker... Det er her med vedtaget!

En god solskinsdag til jer





2 kommentarer:

  1. Hold da op du er sej. Læste lige om tatoveringen og den er jo heeeelt enorm. Det ville jeg aldrig ture.

    Tilgengæld er jeg meget misundelig på jeres høsn. Sådan nogle små hyggespredere ønsker jeg mig også men min mand siger på det bestemteste nej. ØV!

    Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må overtale med charmen, nylagte æg med orange blomme, ingen madspild osv. Marina. Men de er super hyggelige - og de tammeste jeg nogensinde har haft.

      Når drømmen er stor nok, kan man klare det meste... også en tattoo på den størrelse. Men jeg er lykkelig for det er overstået nu :o)

      Kh Lise

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...