torsdag den 5. april 2012

Ved vejs ende... og en evt. kommende Give away?

Er nået i bund med oprydningen af  broderigarn og alt hvad der hører til... Hvilken lykke.

Har fundet nogle af mine gamle broderier, som jeg aldrig har fået lavet færdige.

 Har påbegyndt en hvid lilje på hørstof. Dem kunne der blive to smukke puder ud af, syet sammen med lidt mere hør og noget lysegrønt stof.


Disse nisser mangler selskab af den sidste nisse til en julekalender. Det bliver det ikke til... Overvejer kraftigt at klippe dem fra hinanden og sy dem ind i et eller andet. Måske den sidste nisse også bliver færdig - senere på året.


Og DMC broderigarn i lange baner, sorteret i farver og alle med farvekode og samlet på karton - ikke i poser og 27 forskellige papstykker i blandede farver. 

Jeg har fyldt min trip trap bakke med det jeg ikke ønsker at gemme. Her ligger halve og hele dukker med DMC garn uden numre og så ligger her garn fra andre som bl.a. Bela, Puppets og Clarks Anchor.

 Overvejer om jeg skal lave en give away med det...? 
Er der interresse for det?

                           


4 kommentarer:

  1. Er du da helt vimmer alt det broderigarn du har!!!

    Vil gerne stille op i køen til en give away :)

    Go´dag til dig Lise :o)

    SvarSlet
  2. Det med blomsterne hvor er det smukt.
    Give away ikke en dårlig ide´.

    GO`PÅSKE.

    SvarSlet
  3. Der er helt bestemt stemning for en give-away

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...