tirsdag den 9. oktober 2012

Papirklip, hæklede hvaler, stempler, oprydning og æblegrød...


Det er hvad mine sidste uge er gået med.

- Ja altså ud over arbejde, gocart med ungdomsklubben, pasning af drengenes 2 kammerater hele weekenden, årets sidste turneringskamp i fodbold, som de vandt 4-0 og satte en fed streg under deres første plads i turneringen som ubesejrede mestre... og så alle de andre pligter, som man ikke gider at værdige plads til i et blogindlæg ;o)


 Fik lavet lidt kort til fremtidige hilsner og gaver med 3D motiver

Nogle billeder jeg printede ud for så lang tid siden, at jeg ikke kan huske hvorfra (desværre, for jeg ville gerne ha lavet lidt flere...)

Stemplerne fra Søstrene Grene trykt på hvidt karton og standset ud med det standsejern du kan se HER. Tror de bliver rigtig kære på de hjemmelavede gaver.

Er gået i gang med lidt flere hæklede hvaler. Ved ikke rigtig hvad jeg har lyst til at hækle for øjeblikket. Ligger stadig ufærdige projekter i kurven, men gider dem ikke rigtig...

Så har jeg fået endevendt nogle hylder/skabe/kurve rundt om i huset. Her er resultatet af frasorterede genstande som skal med på vores planlagte loppemarked til næste år. Ender med vi skal ha flere stande, med alt det ragelse der er samlet gennem de sidste mange år.

Efterårsferien skal bruges på drengenes værelser. Det kan ikke kaldes oprydning, nok nærmere at muge ud!

Og vinterens æblekager ligger i fryseren nu, efter drengene og jeg var på æblerov. 16 poser med æblegrød.. Så mangler bare makronerne og flødeskummen på toppen!

I morgen skal jeg forbi Den gamle købmandshandel i Dyndet ved Borup (Se deres hjemmeside HER). De holder åben hus fra kl. 10.00 til 22.00 med rabat og prøvesmagning. Jeg skal ha fyldt krukkerne med te og kender jeg mig selv ret, er der sikkert andre fristelser der også kommer med hjem.

Er I alligevel ude og køre en dag, så læg vejen forbi. Der er så hyggeligt...


En dejlig dag til jer alle - hold på hat og briller når I begiver jer udendørs!



6 kommentarer:

  1. Wauw hvor har du været flittig. Lækre ting og dejlige oplevelser kan man heldigvis ikke få for meget af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De små positive ting i hverdagen skal man værne om Irene :o)

      Slet
  2. mmmm, æblegrød, med makroner og flødskum, DET er kig tilbage hos besøg hos min mormor, som også var mester for den skønneste blommegrød, mmmm...

    God udmugning i næste uge, kan næsten forestille mig projektets størrelse;))

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, blommegrød... det havde jeg helt glemt. Guffe luffe :o)

      Det bliver et stort projekt, men vi tager en hylde/skuffe af gangen. Mon så ikke det lykkes at komme helt i bund. (puha)

      Slet
  3. Dejligt med æblegrød i fryseren. Jeg skal hjem og hente Filippa æbler hos mine forældre i efterårsferien, så jeg også kan få grød i fryseren.
    Hos os bliver det nu nok ved grøden, for den er jeg vild med, med mælk på som dessert eller et lille lækkert mellemmåltid.

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også guffet lidt af den skål jeg stillede i køleskabet. Den behøver ingen tilbehør overhoved :o)
      Men til morgenmad blandet med A38 er den absolut heller i værst.

      God fornøjelse med dine æbler Lone. Dejligt med hjemmelavet i fryseren.

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...