fredag den 17. maj 2013

Hæklede balloner

Og ikke de frække kun til voksne, men dem der kan gå både til børnefødselsdagen og alle andre fejringer ;o)



Jeg hæklede et par stykker da min søn blev 12 år - vældig imponeret var han ikke, men jeg fortsatte alligevel ufortrødent, da kurven med bomuldsrester passede perfekt til formålet. - Og en ballon kan man vel altid få brug for.. Måske. Ellers er de da fine at ha stående som en farveklat i hobbyrummet :o)


Opskriften kan du finde lige HER

Så mangler vi bare en anledning til at holde en fest...
Måske skal vi bare fejre, at det er weekend lige om lidt :o)

14 kommentarer:

  1. Synes de er totalt festlige! ; ) tak for link!
    God Pinse. Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare skønne! Dem må jeg vist også i gang med.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de søde, tror jeg vil hækle dem i mini størrelse til lagkage pynt til børne fødselsdage :-)

    SvarSlet
  4. De er super søde :-)
    God weekend søde Lise <3

    SvarSlet
  5. De er simpelthen fine! Kan da godt ske, jeg skal se, om nålen vil hækle sådan et par stykker til mig :-D

    SvarSlet
  6. Jeg fylder 40 lige om lidt (avs) så måske jeg skulle lave nogle....overvejer dog også at købe nogle fine tøsede nogle ;)
    God weekend og pinse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså fine tøsede rigtige balloner.. ;)

      Slet
  7. Det er helt bestemt værd at fejre.
    Dejligt med festlige balloner

    SvarSlet
  8. De er rigtig fine Lise, kunne måske også bruges til at dekorere en gave med.

    Mona

    SvarSlet
  9. Det er da bare noget så festlig... og en weekend er altid godt at fejre :o)

    SvarSlet
  10. Så kreativ du er.
    Jeg har sendt dig en mail vedhæftet et billede.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare fine.
    Elsker alle dine hæklet sager <3

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Tusind tak til jer alle <3

    Ja der er mange muligheder hvad de kan bruges til. Gik lidt død i de hæklede kinderæg, så har allerede brugt et par stykker til børnefødselsdage, med mønter bundet fast til pinden og ned i en cellofanpose :o)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...