lørdag den 11. oktober 2014

Puder med tekst


Jeg har en forkærlighed for ordsprog - og en forkærlighed for store, bløde puder. Nu har jeg kombineret de to ting.


Jeg har fået broderet teksterne til en del puder. I morgen har jeg (næsten) ingen planer, så håber jeg får tid til at sy dem sammen, så de kan komme til salg i blogbutikken...


Bordet i hobbyrummet flyder i prøveidéer til en masse andre ting jeg også gerne ville sætte i produktion. Måske i morgen - måske en anden dag...

Typisk mig! Det kreative gen flyder over, mens jeg mindst har tid til det :o)

6 kommentarer:

  1. Ihhhh hvor er jeg bare spændt.
    Sikke flotte de er... virkelig.
    Godt gået Lise
    Knus Susan

    SvarSlet
  2. De er vel nok flotte. Tror der bliver rift om dem.
    Knus

    SvarSlet
  3. De er super flott Lise.

    Mona

    SvarSlet
  4. Super flot og kreativt tænkt !

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...