onsdag den 16. marts 2016

Så kom bogen DRIVHUSET - og et signeret eksemplar kan blive dit


I går udkom bogen Drivhuset, skrevet af min gode ven Jesper Carl Corfitzen i samarbejde med Bente Mortensen. Og jeg er piv-stolt! For der er ikke mindre end 5 billeder med af mit lille glashus.

Og du kan blive den heldige vinder af et signeret eksemplar af bogen, bare ved at smide en kommentar her under indlægget.. 
(Se nederst i indlægget hvordan du gør)

Jesper har sponsoreret bogen til vinderen, og har lovet at skrive en helt personlig hilsen til den heldige.


Bogen DRIVHUSET er 200 sider fyldt med inspiration. En meget praktisk og inspirerende grundbog for både den nye som den erfarende drivhusejer, indeholdende alt hvad et drivhus kan tilbyde fra fantastiske planteglæder til en skøn oase hvor man kan dase og slappe af. Billederne er flotte og til at forholde sig til. De er afbilledet som de forskellige drivhuse og haver nu en gang ser ud, uden ekstra "tilsætningsstoffer" som man jævnligt ser - og jeg personligt har svært ved at forholde mig til. Teksten er enkel, opstillingen på siderne er overskuelig og de har formået at skrive på et sprog hvor selv jeg fanges af planernes vækstbetingelser og dyrkning, pasning og pleje... Dem som kender mig, ved at det er en kæmpe ros til forfatterne :o)
Søger man oplysninger om hvordan man støber fundamentet til drivhuset, skal man kigge efter andre opslagsværker, ellers vil jeg påstå at med denne bog i hånden er du rustet til et drivhusliv fyldt med succes både hvad angår dyrkning, indretning og afslapning i det fantastiske glashus.



Jer der har fulgt mig, kan måske huske indlægget HER hvor jeg skrev om de havefotografer, der ville kigge forbi sidste år..
Jesper og Bente var nogle af dem der mødte op, sammen med Vicki Meinertz fra Politikens forlag og fotografen Columbus der havnede i mange mulige og umulige stillinger for at fange de rette motiver.


Billedet herunder krævede sit.. Men jeg er helt vild med resultatet af min lille vagtelhane i profil.


Du kan se mere fra mit lille drivhus i indlægget HER

I går var jeg til boglancering i Politikens smukke lokaler i København - Det har jeg aldrig prøvet før, men går alt efter planen bliver det ikke min sidste ;o)
Jeg fik nogle hyggelige snakke med bl.a. en forfatter til en kommende bog om altaner, og en super sød planteskoleejer fra Hørsholm. Og menuen fejlede bestemt heller ikke noget. Laks der smeltede på tungen, friskbagt brød og ost med tilbehør, små glas med citronfromage, chokolade og alt hvad man kunne drikke...


Bogen koster 250,- kr. i udsalg, men jeg har fået den store ære at sælge 10 stk signerede bøger for 225,- kr. pr stk. - først til mølleprincipet.
Ønsker du at gøre brug af dette tilbud, skal du sende mig en mail: lisehalager@os.dk. Bogen kan fremsendes kort efter påske med en personlig hilsen fra forfatterne.

***

Tirsdag d. 22 marts kl. 20.00 
Vinderen er fundet.
trækker jeg den heldige vinder, af et signeret eksemplar af bogen sponsoreret af Jesper Carl Corfitzen:

 DRIVHUSET - Dyrkning, indretning og afslapning.

***

For at deltage skal du lægge en kommentar her under indlægget. 

Bemærk:
Kommentarer på Facebook og instragram er IKKE med i lodtrækningen.

Jeg har ændret mine indstillinger i denne periode Give away'en kører, så jer der er "anonyme" og ikke har en google+ konto eller lign. også kan deltage.

* Skriv din kommentar i feltet.
* Vælg anonym under "kommenter som"
* Klik på "udgiv"
* Klik på feltet for at bekræfte du ikke er en "robot"
- Du er nu med i konkurrencen.

Husk dog at skrive din mail adresse i kommentaren, så jeg har mulighed for at komme i kontakt med dig, hvis netop du skulle være den heldige.

53 kommentarer:

  1. Efter at have nydt at se dit drivhus i billederne på din blog OG i den nye bog, kan jeg godt forstå at jeg altid gerne har villet eje et drivhus.. Ikke som de gamle, men netop som dit, hvor man kan fordrive tiden med en god bog eller hækletøjet, eller bare sidde og lytte til lydene. Så må det føles som at komme i himlen. Jeg ville også nyde bogen med alle tips og smukke billeder, "måske i mit eget drivhus"

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt at din lille vagtel er kommet med i bogen :-)
    Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen af den fine bog.

    SvarSlet
  3. Dejlig bog, dejlige billeder, mvh anne@sommerskov.dk

    SvarSlet
  4. Vil mega gerne vide denne til min kære mand. Han ska ha den når han fylder 40, hvor jeg håber på at indfri hans store ønske om et drivhus.. ��

    SvarSlet
  5. Kan forestille mig der er masser af inspiration og dejlige billeder i bogen. Din have ser rigtig dejlig ud og drivhuset ikke mindre. Vil meget gerne deltage i lodtrækningen om en bog. Mvh Åse aave@aars.dk

    SvarSlet
  6. Åh, jeg ville elske at sidde i en lun krog i haven med drivhusbogen, og drømme om mit kommende drivhus. En dag må det blive til noget ;-)

    SvarSlet
  7. Det ser ud til at være en superflot bog, tillykke med at dit drivhus er med i den. Jeg ville elske at vinde bogen.
    Ulla

    SvarSlet
  8. Tillykke med din andel af bogen, den ser spændende ud. Mon ikke den bliver at finde i mange hjem, med drivhusinterasse.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  9. Ville elske den bog <3

    SvarSlet
  10. Ih den vil jeg gerne vinde. Vi har de sidste par år talt om at skulle have drivhus, men er i tvivl om hvilket der er det rigtigt. Det kunne vi sikkert finde hjælp til i bogen😊

    SvarSlet
  11. Tillykke med bogen, det vil da være en fantastisk gevinst. Hvis jeg kan tåle det, da mit drivhus jo endnu kun er i fantasien 😊

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne i lodtrækningen, jeg fik nemlig et gavekort på drivhusrenovering af mand og børn i fødselsdagsgave sidste år og hvis ikke jeg skal ende med en Kalmar-beklædt bunker, skal det vidst noget inspiration til!

    SvarSlet
  13. Det kune være dejligt at vinde den spændende bog! Står netop og mangler inspiration til mig eget drivhus, der i år skal fungere som hyggested til afslapning og opladning istedet for grønsager, som det plejer at være fyldt af
    Mange forårshilsner
    Vibeke

    SvarSlet
  14. Vil meget gerne deltage - krydser fingre.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Vil elske at vinde bogen. Der skal gang i drivhuset i år og mon ikke der er inspiration at hente i bogen?

    SvarSlet
  16. Flot bog, den vil give en inspiration til vores kommende landejendom ☺
    Mvh. Tina
    petiniro@anarki.dk

    SvarSlet
  17. Den vil jeg meget gerne læse
    Totha@mail.dk

    SvarSlet
  18. Oh, det er den perfekte gave til min mand, han er drivhusdyrkningsnørd! Vi har i forvejen to små drivhuse, men så små at der kun lige er plads til dyrkning af årets høst af tomater, agurker og pebre - og vi har netop lige gået og mærket af og målt op til endnu et drivhus, et noget større, til netop både dyrkning, indretning og afslapning :)
    Det må have været en spændende dag i Politikens hus, der er noget særligt over at stå med en ny bog i hænderne - og så specielt når ens eget projekt er med i den :) Sejt! Og stort tillykke til forfatterne med udgivelsen :)
    KH Trine, email: fruamstrup@gmail.com

    SvarSlet
  19. Vi har lige bestilt drivhus, så ville elske at vinde bogen og få noget inspiration til vores lille nye sted!

    SvarSlet
  20. Hej Lise. Dette er 1. gang jeg prøver at kommentere ever. Håber meget at vinde et eksemplar af denne lækre bog. Super fint drivhus du har, som i øvrigt har givet mig meget inspiration til mit eget. Mvh Merete. meretepeter@email.dk.

    SvarSlet
  21. Det ville være alletiders at vinde en what-to-do bog! Siden vi flyttede i hus har jeg ønsket mig et drivhus, men mine fingre er ikke blevet så grønne endnu at jeg tør kaste mig ud i det :)
    Nu håber jeg det lykkedes med at kommenterer her, det gik ikke hammer godt igår

    Hilsen Trine Johansen
    trjo@live.dk

    SvarSlet
  22. Den bog vil jeg rigtig gerne kunne give I gave til min mor.
    maria@motivering.dk

    SvarSlet
  23. Det er lige sådan et drivhus jeg drømmer om :) Ville være skønt at vinde bogen

    SvarSlet
  24. Ih det vil jeg gerne vaere med til. Droemmen er at faa drivhus naar vi engang flytter hjem til Dk igen.

    SvarSlet
  25. Ih det vil jeg gerne vaere med til. Droemmen er at faa drivhus naar vi engang flytter hjem til Dk igen.

    SvarSlet
  26. Nøøøøj det lyder som en bog jeg gerne vil eje. 😊

    SvarSlet
  27. Ser virkelig spændende ud. Håber på at være heldig, når nu vinderen skal trækkes på min fødselsdag :-) westerskov@live.dk

    SvarSlet
  28. Hejsa Lise...
    Sikke en ære og sikke en oplevelse at få lov at deltage i netop så fin en bog.
    Den lyder som en mulighed til at blive alle drivhusejeres bibel.
    Jeg har ikke helt succes i mit glashus, som gerne skulle fungere som både hygge og væksthus...
    Så jeg ville med garanti drage nytte af en let forståelig bog om dette emne.

    De bedste ønsker for en dejlig dag
    Charlotte

    SvarSlet
  29. En sådan bog,( hvis jeg er den heldige ) vil uden tvivl give nyt håb for mig og mit drivhus. Go` forårsdag. Anni

    SvarSlet
  30. Uhhhhh inspiration kan man aldrig få nok af! Jeg vil hjertens gerne vinde bogen :-)

    SvarSlet
  31. Hej
    Det ser ud til at være en super flot bog, med megen inspiration og mange flotte billeder. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  32. Hej
    Det ser ud til at være en rigtig flot bog med inspiration til mange timers arbejde og hygge. Flotte fotos. Det er en bog jeg gerne vil vinde.

    MVH
    Lajla T.H.

    SvarSlet
  33. Hej Lise.Jeg vil da smadder gerne vinde den bog om drivhuse.
    Så krydser fingre for at jeg bliver den heldige på min mands runde dag.
    Knus Jette.

    SvarSlet
  34. Den ser inspirerende ud, den vil jeg gerne vinde🍀

    SvarSlet
  35. Fin bog - vil gerne være den heldige :-)
    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  36. Ser ud til det er en spændende bog; den vil jeg da super gerne vinde.
    ditte.karup@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det ser ud til at være en super flot og spændende bog, jeg er sikker på at den vil passe hjemme hos mig, da det er min første sæson med drivhus. Med venlig havehilsen Berith. bjp@elromail.dk

    SvarSlet
  38. Vi har netop i går taget første spadestik til vores helt nye hus, og dermed også ny kommende have. Her står drivhuset netop på toppen af ønskesedlen, så det ville da være herligt med sådan en lækker bog, til inspiration og viden her i ventetiden 😊.
    Forårs og påskehilsner fra Rie - mollymus1978@gmail.com

    SvarSlet
  39. For en drøm av en bok !!!!!
    Jeg vil gjerne bli med....
    Drømmer om mitt eget drivhus ..

    SvarSlet
  40. Den ser god ud - vil jeg gerne drømme videre om mit eget drivhsu
    kh
    Lene
    flaarup16@gmail.com

    SvarSlet
  41. Husker godt det indlæg du skrev dengang. Og den bog vil jeg enormt gerne vinde. Vi har i vores have haft 3 drivhuse og lige nu har vi ingen. Årsag: 3 orkaner og resultat: 3 væltede drivhuse :( Nu har vi besluttet, at vi VIL have et nyt. Og er også blevet enige om, at en ny placering nok vil være en god idé ;-)
    Men vores behov er ændret - med ingen hjemmeboende børn er der ikke længere behov for masser af tomat- og agurkeplanter - i sted skal drivhuset opfylde et større hyggebehov.
    Så inspiration søges....

    SvarSlet
  42. Bogen ser god ud, den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  43. Den vil jeg gerne vinde :) tillykke med den! Ds_dorte (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  44. den ser rigtig spændende ud, har netop fået drivhus
    Kirsten Oden-net.dkse
    dalhoj@dsa

    SvarSlet
  45. rettelse til ovenstående
    Kirsten Odense
    dalhoj@dsa-net.dk

    SvarSlet
  46. Smukke billeder! Den vil jeg gerne vinde, kæmper stadig som ny drivhusbestyrer ��
    Benl@km.dk

    SvarSlet
  47. Det lyder da som en rigtig god bog og med gode billeder man kunne inspireres af. Den vil jeg gerne vinde.
    2dahlpihl@gmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg vil rigtig gerne vinde bogen.jeg elsker mit drivhus, og ønsker mig at få vagtler❤

    SvarSlet
  49. Uh - jeg vil så gerne inspireres til at få mere hygge ud af mit drivhus. Så krydser fingre gittesamsoee@live.dk

    SvarSlet
  50. Kære Lise. Den bog ser godt nok spændende ud. Nu er drivhuset genopbygget for anden gang herude helt vest på, og vi nyder allerede nu varmen og læ i det, når havearbejdet kalder. Mail: aavang@dlgmail.dk

    SvarSlet
  51. Den bog ser spændende ud, og må gerne være i mit drivhus. Hilsen Marianne mrnvst@gmail.com

    SvarSlet
  52. Uha ! Den vil jeg gerne vinde :0) Mvh. fruens@gmail.com

    SvarSlet
  53. Ihhhh hvor flot og super dejligt med endnu en bog om drivhuse 😊 Den må vi ha fingrene i....og det kan kun gå for langsomt. Må et smut i boghandleren lørdag. Stort knus og stort tillykke
    Knus Susan og Jesper

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...