torsdag den 15. marts 2012

Pakke til mig :o)

Se hvad posten havde afleveret hos mig i dag :o)
Roserne som jeg bestilte.
Jeg var i haven i går og fik gjort klar til deres ankomst, så nu er de plantet og stativerne, samt stauderne fra Bilka er kommet på plads.



Jeg fik også gravet 3 trillebørfulde grus i dette altid tunge og ubekvemme bed.
- som så i dag måtte være lagerplads for 3 stk Claire Austin roser, indtil jeg får lavet mit hvide bed færdigt. 
Langs hønsegården er jeg ved at grave græstørv væk. Vi har nogle gamle brosten, som skal danne kant om dette bed, og indtil jeg får sat dem, må roserne vente her...

Jeg blev fristet tidligere på ugen i Netto. 3 ranukler står og hygger på plantebordet i drivhuset. 

Og så glæder jeg mig vildt til pakken fra denne skønne havekvinde ankommer...

Endnu en gave til jorden.

1 kommentar:

  1. Åhhhhh har du også fået pakke hvor dejligt,3 stk Claire Austin roser hvor er du heldig.

    KH Margrethe

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...