tirsdag den 19. november 2013

Mit første blogtræf


I lørdags var jeg til blogtræf hos Lisbet. En skøn samling af kreative qvinder samlet i smukke rammer - Lisbet, du bor fantastisk.


Tiden fløj afsted, det kreative blev der ikke så meget af, men til gengæld fik vi snakket og byttet inspiration. Billeder fik jeg heller ikke taget så mange af, men hovedet er fyldt med kreative input og gode minder om en herlig dag. 

Tusind tak til især 
Lisbet - LLL og Co 
Gitte - Rav og krat 
for det dejlige initiativ.

Og tak til 
Lisbeth - Kreativt rod
Susanne - Mit krearum
Charlotte - Charl8


Man forventede næsten at sneen dalede ned fra himlen, for den goodiebag vi blev forkælet med var fyldt med julegaver. De fortjener deres helt eget indlæg, så fortsættelse følger i morgen.


18 kommentarer:

  1. Fine billeder fra en dejlig dag.
    Hyggeligt at snakke med dig :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :o)
      Håber vi mødes en anden god gang.

      Slet
  2. Årh hvor ser det bare hyggeligt ud! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ikke bare ser hyggeligt ud - det var kanon-hyggeligt :o)

      Slet
  3. Det ser da vildt hyggeligt ud. Øv, at der er så langt til sjælland ;O))))
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt, og herligt at se hvem der gemmer sig bag skærmene ;o)

      Slet
  4. Ej hvor ser det hyggeligt ud, dejligt med sådan en dag. Nu bliver det så spændende at få nogle af de mange ideer ud af hovedet og gennem hænderne :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en dag kun med krea og masser af nye input er en herlig dag ;o)

      Er i gang med noget af al den inspiration jeg har hentet hos dig, så indendørssyslerne må vente lidt endnu ;o)

      Knus også til dig.

      Slet
  5. Sikke en dejlig ide med blogtræf for de kreative..:-)
    Ser ud til at I hyggede og kan tænke mig der blev snakket igennem..;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Der blev RIGTIG snakket igennem - og på kryds og tværs af bordet.
      På vej hjem i bilen, skruede jeg helt ned for radioen, bare for lige at høre mine egne tanker ;o)

      Det var hyggeligt.

      Slet
  6. Jeg er altså spændt på at se hvad der Var i de goodiebags. Alle gemmer dem til syneladende til senere blogindlæg :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover dig Majbrit - I morgen. På æres ord! ;o)

      Slet
    2. Tak, det vil jeg glæde mig til :D

      Slet
  7. Ih hvor lyder det hyggeligt. Det kunne jeg ogsaa godt taenke mig at proeve en dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan varmt anbefales, så får du muligheden så slå til Lin :o)

      Slet
  8. Det var nemlig så super hyggeligt. Jeg nåede ikke halvdelen af det jeg gerne ville, f.eks. ville jeg da gerne have snakket lidt mere med dig, nu jeg har fulgt dig så længe. Men når der er så rigeligt af alt... også spændende kvinder, kan man jo ikke nå det hele
    <3 Signe

    SvarSlet
  9. Kære Lise

    Også et KÆMPE tak for sidst skal lyde herfra. Det var en vidunderlig skøn dag. Herligt at sætte ansigt på dig og tusind tak fordi du hjalp mig med hækleriet :)

    Håber vi ses igen!!!

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
  10. Kære Lise

    Rigtig mange tak for sidst - det var også min første gang - men forhåbentlig ikke sidste
    Gode ting kan godt tåle gentagelse
    Håber vi ses en anden gang
    Kærlig hilsen Lisbeth

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...