lørdag den 10. december 2016

Et hæklet rensdyr til et godt formål - og måske er jeg heldig


Efter en lang stille periode er jeg nu ved at være klar til dele lidt kreativt med jer alle igen, og jeg vil starte med denne julekonkurrence som jeg jeg ville elske at vinde - og samtidig støtter den et godt formål.

Rensdyret er hæklet til Garnudsalgs julekonkurrence.. Hvis jeg er heldig vinder jeg et af de fire gavekort på 500,- kr. til deres forretning - hvis ikke, ja så går rensdyret til Aalborg universitetshospital, hvilket jeg gerne støtter op om.

Du kan også deltage i deres konkurrence lige HER. Lav 1 stk julepynt til deres juletræ og send det så de har det inden d. 21 dec.

Opskriften på rensdyret kan findes HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...