søndag den 16. september 2012

Hæklet ugle

Så blev endnu et projekt færdigt. Har planer med ham her - mere om dem senere ;o)



Han er 15 cm høj og mellemmodellen fra opskriften på "krammeugler" fra Hjertegarn. Jeg har brugt 1 hel nøgle bomuldsgarn til kroppen + en masse rester... Nu har jeg snart ikke flere rester, så hvis nogen har tip om hvor der findes bomuldsgarn til en fornuftig pris, lytter jeg med store ører :o)


Nu vil jeg trække stikket ud en uges tid... Nyde min mand og børn, hvilke er blevet forsømt kraftigt den sidste måneds tid grundet arbejde. (Og måske også finde tid til at gå på bomuldsgarnsjagt...)

Ha det godt så længe. Pas på jer selv og dem I har kært.

14 kommentarer:

  1. Herlig ugle :) jeg køber tit alm. bomuldsgarn i Stof og Stil, hvis man køber 10 nøgler koster de 12 kr stykket, eller er det 14 kr pr. nøgle, synes det er ganske udemærket til små projekter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet :o)
      Jeg må huske at dreje ind forbi næste gang jeg kommer i nærheden.

      Slet
  2. åhh han er da supersød ;-) han må godt bo her ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... Han er jo ikke grøn Helle? ;o)

      Slet
  3. Rigtig flot ugle. Søstrene Grene har bomuldsgarn til 11 eller 12 kr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet. Har lige set deres fede udvalg hos en anden blogger, så må helt sikkert forbi næste gang jeg nærmer mig Næstved.

      Slet
  4. Nøj hvor er han skøn den fine ugle.

    Jeg håber du stornyder din blogfri uge. Selv er jeg meget glad for engang i mellem at holde den slags pauser hvor livet bare kan få lov at favne sig selv uden at man skal tænke på hvilken del af livet der mon egner sig som blogindlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg stor-nød min friuge Marina.
      Man bør nok huske at stoppe op engang i mellem og bare nyde at man er til. At huske sig selv og livets vigtige værdier...

      Slet
  5. SKØN SKØN ugle...
    jeg må da vist lige forbi garn forretningen en gang i næste måned :)

    Jeg har lavet et indlæg med skønne links til rørperle elskere, og der er linket til dig :)
    Tjek det ud her:

    http://sarabournonville.blogspot.dk/2012/09/en-flles-krlighed-til-hama-perlerne.html

    Kh Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor har du samlet mange Sara. Og tak for du nævner mig.
      Får helt lyst til at finde perlerne frem igen. Du frister ;o)

      Slet
  6. Genbrug butikker har ALTID bomulds garn liggende, især den overfor politistationen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet - må få stoppet bilen en af de mange gange jeg kører forbi dagligt, og prøve at gå derind uden en større sæk tøj på nakken :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...