søndag den 9. september 2012

DIY - Billeder med ordsprog

Blev inspireret på Pinterest til at få brugt de bogstaver, jeg en gang for flere år siden købte på et loppemarked. 

 Der skal bruges:
3 små lærreder fra Rema 1000 (Spotvarer fra i dag). Bogstaver. Lim og hvid spraymaling.


Jeg startede med at skrive "simply" med lim.

Limede bogstaverne på. Efter en times tid var det helt tørt, hvorefter det har fået 3 lag spraymaling...

Her ligger to mere som lige har fået sidste lag maling.

Live simply
Laugh often
Love deeply

Jeg kæmper med arbejde langt op over begge ører for øjeblikket, så der er lidt stille her på bloggen... Jeg vender frygtelig tilbage - snart. Hovedet er fyldt med idéer, skal bare lige finde tiden til at få ført dem ud i livet :o)


8 kommentarer:

  1. Sikken en god ide! Glæder mig til at du "frygtelig" kommer tilbage med alle dine ideer .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget ;o)
      Savner at være kreativ...

      Slet
  2. De er blevet superfine! ; )

    SvarSlet
  3. virkelig fed ide, kunne lave fine dør skilte til børne værelser :) tror jeg låner ide´n til lidt ekstra julegave ide´r.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du siger da lige noget der :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...