tirsdag den 11. september 2012

Fyrfad med silhuet skåret i folie

Havde en rest folie tilbage fra mit advarselskilt og 2 små glas til fyrfadslys...


I gemmerne fandt jeg et silhuet som jeg engang brugte til et konfirmationskort. Ned i passende størrelse med det på kopimaskinen, en tur på skærepladen og klar til montering på glasset...


Jeg kunne ikke få den nederste kant pæn, pga glasset havde en skæv kant. Godt lidt natursnøre kunne dække det ;o)


 Her sammen med en buket fra haven...


Selvom det er lidt trist at efteråret banker på, glæder jeg mig alligevel til hygge i sofaen med stearinlys, tæppe, varm the i koppen og tid til at være kreativ. Hver årstid sin charme :o)

8 kommentarer:

  1. Hvor er du dygtig - de er super fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes de blev rigtig kære - måske man skulle prøve med an mandlig udgave i sort...

      Slet
  2. Hvor er du altså ferm på fingrene! De er rigtig søde!!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  3. Åh de er fine de glas, er det folie?

    Det var super at se dig i går, vi må helt sikkert snart ses, savner jer alle sammen, og især også drengene.

    Ja jeg er glad for at jeg købte ny maskine, sikke en forskel det gør, og der går ikke en dag uden den syr.

    Knus til jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved ikke hvad folien hedder. Det er lidt plastik-agtigt og bruges til bl.a. til de tekster m.m. man kan købe til væggen, men super nemt at arbejde med.

      Kan slet ikke forestille mig dig uden en symaskine ;o) Men du skal da nok nå at få slidt den op...

      Vi ses snart.
      Stort knus.

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Der skulle stå Glas folie.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...