lørdag den 29. december 2012

Farvel og tak...


Så er festen slut for de små nisser. De er sirligt pakket ned i hver deres æske og samlet i flyttekassen som nu igen står på loftet... Med dem bliver der et gensyn til næste år.


Værre er det med den lorte-kasket jeg måtte iføre mig i går...


Jeg var nødsaget til at afskedige i firmaet. Følelsen af at prikke to venner ud og sige til dem at de ikke må være med i fællesskabet mere, selvom man af alt ønsker de kunne blive. Lort med lort på!!!!
Havde de så bare været nogle røv-huller, eller havde de bare været syge konstant. Havde man bare fået 27 klager over dem eller havde de kørt som de havde stjålet Nationalbanken...

Jeg hader den del af arbejdet, og jeg håber så meget for dem at de finder et hul i den store arbejdsmangel vi har i Danmark, så de snarest kommer i gang igen... ØV!

For at få tankerne lidt væk fra alt det der er sket de sidste dage, vil jeg tage på loppemarked nu... Det er alt for længe siden, og i dag er en fridag uden nogen som helst former for planlagte aktiviteter.

Rigtig god weekend til jer alle - den sidste weekend vi har i år.

10 kommentarer:

  1. Ja, så er det ikke spor sjovt at være arbejdsgiver. Vi må håbe der hurtigt bliver brug for dem.

    Godt nytår, Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg krydser i vært fald fingre og håber det bedste for dem.

      Også rigtig godt nytår til dig.

      Slet
  2. Meget kedeligt at være arbejdsgiver i sådan en kedelig situation :-(
    God fornøjelse på loppemarkedet - har selv lige været afsted, men fandt intet af interesse :-(
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv du ikke fandt nogen skatte denne gang Gitte - Jeg fandt :o) Viser dem lidt senere.

      Slet
  3. Ja det er en meget kedelig situation, den har vi selv prøvet den gang både min mand og datter var arbejdsgivere..:-(
    man bliver jo lidt som "familie" når man arbejder tæt sammen.

    Håber at loppemarkedet kan fjerne tankene lidt fra dette.
    God fridag.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Man er nemlig som en lille familie... Suk hvor er verden urimlig.

      Slet
  4. Årh Lise. Øv! :o)
    Kram, Liv

    SvarSlet
  5. Det er da også en ret hård tjans du der har.

    Men rigtig Godt Nytår til dig og dine, kh. Stine:)

    SvarSlet
  6. Øv øv nej kunne bestemt ikke forestille mig det er rart. Håber du fandt nogen spændende lopper

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...