torsdag den 21. maj 2015

Mere guld fra skrotjernbunken


Jeg er mere eller mindre altid på jagt.. På jagt efter det der er skrot for nogen men guld for mig. Seneste fund er denne "lysekrone" i jern. Smidt i en bunke gammelt jern der skulle videre på genbrugspladsen. Med tilladelse fra bunkens ejermand smuttede den med hjem, og er nu hængt op i drivhuset.



I hobbyrummet har jeg en æske stående fyldt med gamle prismer (Læs mere om dem HER) - tænker jeg skal bruge et par fritimer en weekend og pynte "lysekronen" lidt.


Samme skrotbunke indeholdt også et par plantestativer..


Min mand ser så træt ud hver gang jeg kommer slæbende med nyt "gammelt lort".. Jeg fatter det ikke :o)

6 kommentarer:

  1. Uhh.... det lyder bekendt - med den evige jagt efter "guld"..... En skøn tid vi går mod her forår og sommer med loppemarkeder og markeder i det ganske land....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiden med markeder, nye loppefund, havearbejde og solskin er den allerbedste ;o)

      Slet
  2. Hehe - kan nikke genkendede til beskrivelse af en gemals træthedsudtryk. Jeg har en svaghed for gamle krukker og potter. Der hopper af og til et par op i baggagerummet, når vi er på genbrugspladsen.
    Lysekronen klæder drivhuset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner.. Tænker min mand er glad for han ikke er den eneste der "lider" :o)

      Slet
  3. Ha ha ha, nu må jeg le, sådan er min mand ikke...........øh......øh.....man må jo ikke lyve, jo han er lige nøjagtig som alle andre ;-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mand vil ikke gå ned på udstyr - til værksted og firma ;o)
      Jeg vil ikke gå ned på gammelt skrammel.. Griner.

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...