lørdag den 14. september 2013

Jeg tog udfordringen op

Lone Hagedorn fra Nordcraft.dk sendte mig nogle små glashjerter og en udfordring der lød: Lise, hvad vil du bruge hjerterne til..?

Det kunne være sammen med en lille lavendelkrans om halsen på en glasflaske.

Det kunne være som vedhæng på en halskæde

Eller som øreringe

Man kunne også sætte dem fast som dekoration på et bloklys tilføjet lidt snor

Det gøres nemt med en lille stift varmet over en lighter


Hverdagene byder på udfordringer i massevis for øjeblikket - hjerterne her var en dejlig oversprings-udfordring på denne skønne, solbeskinnede septemberlørdag.

Mine drenge får også helt sikkert en udfordring på onsdag, med alle de skønne andenavne der er tikket ind i min Give away. Hvor er det fedt I gider at lege med - og har du ikke givet dit bud endnu, er du mere end velkommen til at skrive hvad du synes vores nye andepar skal hedde, og måske være den heldige vinder af en æske chokolade. Du kan deltage lige HER.


12 kommentarer:

  1. Skønt ser det ud Lise - du er jo bare SÅ kreativ, og jeg elsker din fine krans af lyng.
    Min måde at tage udfordringen på - var at forære hjerterne til min gode veninde. Hjerterne var lige noget for hende - og hun fortjente dem ♥
    Mange knus og god weekend
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har om nogen hjertet på rette sted <3
      Også en pragtfuld weekend til dig. Håber du fik nydt en solstråle i dag, og fik fyldt lidt op i D-vitamindepotet. Ser ikke helt lovende ud de næste dage..

      Slet
    2. Jow du kan tro jeg fik ladet op i depoterne - ikke så meget d-vitamin da jeg var inde i alle sol-timerne, men på glædes depoterne og dér hvor man gemmer gode oplevelser.... dér er fyldt op.
      Var til udstilling med Lukla... skøn dag, og "mor" her er meget tilfreds med bettepigen ♥
      God dag.
      KNUS

      Slet
  2. Fin måde du har været kreativ med hjerterne :-) Og sjovt med dine drenges udfordring :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Gitte - Børn skal have nogle udfordringer i livet :D
      Den største på onsdag bliver nok at de skal blive enige :D

      Slet
  3. Sikke en masser ideer til hjerterne. Fedt! : )

    SvarSlet
  4. Super søde hjerter - og fine ideer til hvor de kan pynte.

    SvarSlet
  5. ej hvor fint brug af hjerterne

    SvarSlet
  6. Det var dog nogle fantastiske forslag du viser. Tak for det.

    SvarSlet
  7. Godaften Lise.Smukke forslag til hjerterne.....er især vild med det første forslag.....det er bare så smukt.
    Du kan bare det med at være kreativ i alle mulige materialer.
    Jeg bruger mine kreative krafter på nye bede lige nu.....er lige blevet færdig med et.God aften til dig og din familie knus Jette

    SvarSlet
  8. Elsker ideen med lavendelkransen, men de andre ideer er bestemt også rigtig fine.
    Dejlige små overspringshandlinger i en udfordrende hverdag.
    De bedste og varmeste tanker til dig.
    Hanne

    SvarSlet
  9. Utroligt hvad du kan finde på ;O) Det lille hjerte, kan jo pynte mange steder....super fine ideer.
    Kh Helle

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...