torsdag den 22. januar 2015

Bryster i blogbutikken - og som inspiration


Jeg har leget lidt med brystcoverne igen. Bl.a. denne model i hvidt og koksfarvet garn. Grundmodellen er den samme som jeg viste HER. Over den har jeg hæklet et fint slæb i mønsterhækling.



På modellen i pink/lyserød kjole, er kjolen hæklet i 2 dele og syet sammen bagefter. Den pink kant har jeg syet ud over den lyserøde, så den ser todelt ud og afsluttet med en sølvkant.



De sidste 4 modeller der er til salg i blogbutikken HER, er hæklet efter grundmodellen - en kombineret nisse- og bikinimodel..


Jeg har ikke lavet egentlige opskrifter til kjolerne, men du er velkommen til at bruge dem som inspiration, hvis du selv har lyst til at gå i gang med en gave til drengerøven ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...