tirsdag den 5. februar 2013

Hæklet taske til drikkedunk

 Jeg har tit problemet når jeg er ude: Hvor skal jeg lige gøre af vandflasken...?


Nu har jeg hæklet en taske til den - med en laaaaang skulderstrop. Så skulle det problem være løst!


Jeg har lovet yngstemanden også at lave en til ham, så i løbet af et par dage skulle der gerne komme en drengemodel, hvor jeg også laver en DIY på den - det skal jo ikke gå op i blogleg det hele :o).

Opdatering: Mønster på vandflaske-tasken finder du lige HER.

Ha en dejlig tirsdag :o)

24 kommentarer:

  1. Skøn ide ;0) Kom snart sommer så man kan bande over man hverken har lommer eller taske til det ene og andet når man går ude og nyder det forhåbentlige dejlige vejr ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. 100 % enig :o)

      Jeg har sjældent taske med til noget som helst, så alt havner i lommerne - hvis man har nogen!

      Slet
  2. .........og så fatter jeg i øvrigt ikke, hvor du får tiden fra.
    Har dit døgn flere timer end mit, måske ?? ;0)
    Fin idé med flaskeholder.

    Kh. Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner.. Tvivler på jeg har mere tid end andre :o)

      Alle mine projekter er små og hurtigt overstået. Denne blev lavet mens drengene var til svømning og jeg alligevel sad og lavede ingenting ud over at vente :o)

      Slet
  3. Du er en hurtig-hækler Lise - og det er jo heldigt kombineret med din mange ideer ;o)
    Rigtig god tirsdag der i Kværkeby
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Snupper lige en pause :o)

      Ville også meget hellere føre nogle idéer ud i livet.. men jeg skulle jo gøre noget EKSTRA for bogføringen i dag ;o)
      Knus

      Slet
  4. Hvor er den bare flot :D

    Vil glæde mig til en DIY :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin. God ide med bloglegen, jeg følger med men får ikke altid lagt en kommentar. Det er en rigtig dejlig blog du har Lise, den oser af livsglæde og gode stemninger, man bliver så glad af at kigge ind, og så vrimler det jo med gode ideer :-)
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette - og kan kun sige mange gange i lige måde. Du har fyldt flere idéer ind i hovedet på mig.. men de får lige lov at vente til det bliver havevejr :o)

      Bloglegen giver lidt udfordringer, når man skal holde sig til et bogstav. Men hyggelig det er den :o)

      Slet
  6. Sikke en fin taske - og du har ret! Hvad gør man med drikkedunken?! Jeg synes også tit jeg bare slæber rundt på den - men med sådan en taske = 2 hænder frie!

    Glæder mig til en DIY! : D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den vandflaske har drevet mig til vanvid flere gange. Den er afprøvet på hundens luftetur ud over markerne i dag, og den bestod med bravour :o)

      Slet
  7. smukt hækleri og en diy vil være skønt. Mangler altid en løsning til drikke-flasken, når jeg er på skov-vandring

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene.

      Håber løsningen også kommer til at fungere for dig :o)

      Slet
  8. Hej Lise.Jeg har meldt mig som fast læser hos dig.Synes du har en spændende blog,med mange sjove indlæg
    Glæder mig til at følge dig.God dag Jette(mit lille gods)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette.
      Håber jeg kan fortsat kan leve op til dine fine ord - og velkommen til :o)

      Slet
  9. Hvor fedt --Den må sara lave til mig --Den er super ;-)

    SvarSlet
  10. Hvor er den flot :) Har du mønster på den lille hvide blomst? Den er jeg vild med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønster på blomst og taske kommer så snart jeg når at få hæklet en mere til yngstemanden...
      Skal lige være sikker på hvordan jeg hæklede den ;o)

      Slet
  11. Den er bare skøn... og hvor har du ret. Dén er da virkelig brugbare.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har allerede været i brug flere gange - og lige vellykket hver gang... Hvorfor pokker har man ikke fået sig sådan en noget før...? ;o)

      Slet
  12. Hej :)
    Jeg har fået en bestilling på denne taske fra en 5 årig, men jeg er i tvivl m hvor ang remmen skal være?
    Hvor lang har du lavet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Carina
      Jeg må være dig svar skyldig.. Min egen forelskede en veninde sig i og sønnen har smidt sin væk så kan ikke hjælpe med et mål. Har du mulighed for at måle på modtageren ville det være optimalt 😊

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...