søndag den 13. oktober 2013

Chili som værtindegave eller bare en lille hilsen.

Mængden af den tørrede chili er vokset, så istedet for at undvære chili i drivhuset de næste 3-4 år har jeg lavet små gaver, der kan bruges som værtindegaver eller bare en lille hilsen.


 Glassene er fra en julekalender jeg fik sidste år. 24 små glas med te - nu 8 af dem med chili.


DIY: Sæt hørstoffet fast med en elastik, klip kanten ren og dæk elastikken med natursnøre.
Etiketten har jeg printet på hvidt karton og stanset ud med mit elskede stansejern fra Panduro.


Opskriften på de hæklede chili fandt jeg i bogen "Hæklet frugt og grønt" af Maja Hansen.

13 kommentarer:

  1. Hvor er de vild søde og osse dine frøposer i forrige blogindlæg.
    Sådan en venindegave bliver´ man bare glad for.
    Det stansejern skal jeg da vist ha´ kikket efter :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene :o)

      Det stansejern bliver slidt op her hos mig. Det klipper i 3 størrelser, så der er altid et der passer.

      Slet
  2. Super sød ide :) og jeg er helt sikker på du finde nogle glade modtagere..

    SvarSlet
  3. Superskøn lille værtindegave

    SvarSlet
  4. Ja, hvem ville ikke blive glad for så smuk en gave ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber de vil bringe glæde hvor de kommer frem :o)

      Slet
  5. sikke en skøn ide :)

    SvarSlet
  6. nøj hvor er de bare smukke og gid jeg var i din værtinde-kreds ;)
    Det der standsejern må jeg hellere kigge nærmere på (har en ting med standsejern, selv om jeg aldrig bruger dem...må bare eje????)

    SvarSlet
    Svar
    1. Igen ulempen ved Storebælt og Lillebælt Lene ;D

      Jeg har også selv en skuffe fyldt med stansejern - og det er et minimum jeg får brugt, men falder for fristelsen hver gang jeg ser et nyt... Kender det der "Må bare eje.." ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...