torsdag den 31. december 2015

Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår


Jeg er klar til at hilse året 2016 hjertelig velkommen. Der er blanke sider i kalenderen, som bare venter på at blive fyldt ud med fantastiske oplevelser. Man starter jo på en frisk er der nogen der siger...
Egenlig fortsætter livet jo som altid. Man skal stadig huske at nyde hver dag man er her. Nyde de små øjeblikke i livet og sætte pris de kære man har omkring sig.

Jeg ønsker for dig - og for mig, at vi i året 2016 får et år fyldt med store glæder. At de sorger der skal passere vores vej, bliver små og ubetydelige. At helbredet ikke driller. At året bliver fyldt med glade og spændende udfordringer - og med kærlighed, med tid til samvær med de mennesker der står vores hjerter nær og gør os glade aller-inderst inde. At året bliver fyldt med smil og kærlighed, gode oplevelser og måske få opfyldt en drøm eller to...

Jeg vil ønske at det ønske går i opfyldelse, for så tager vi hul på det absolut mest fantastiske år - lige om lidt :o)

Håber I alle får en skøn aften og kommer godt ind i 2016. Og 1000 tak for alle skønne og søde kommentarer og smil gennem 2015.

Rigtig godt nytår

4 kommentarer:

  1. Tak for din hilsen her på din dejlige kreative blog :-)
    Jeg vil også ønske dig et rigtig godt nytår, efter sigende skulle det blive et lykkens år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være skønt med et lykkens år - håber du har ret Maria :o)

      Slet
  2. tak og i lige måde :o)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også ønske dig et rigtig godt nytår.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...