lørdag den 5. december 2015

DIY - Blok og blyanter med Tildapapir



I jagten på kalendergaver til min mor, fandt jeg en gammel Disney-blok i gemmerne, med en mildt sagt kedelig forside. 

Jeg skruede spiralen ud, og skar en ny forside + bagside i samme mål som papiret. Med en hulmaskine klippede jeg huller i kartonet fra Tilda, og skruede spiralen på blokken igen.

Tildakartonet røg en tur i kopimaskinen. Af kopien skar jeg en strimmel der passede med omkredsen af en blyant. Godt med lim på papiret, og vikle det stramt om blyanten. Når limen er tør kan du skære det overskydende papir væk i enden, og spidse blyanten i en blyantspidser.
  

Et sødt lille sæt til de små notater :o)


2 kommentarer:


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...