tirsdag den 1. december 2015

Hjemmelavet chokolade/slik-kalender til drengene




Årets chokoladekalendere er skiftet ud med en hjemmelavet chokolade/slik-kalender. De sidste par år har jeg købt mig fattig i de dyre chokoladekalendere. Yngstemanden er lettere kræsen, og flere dage fik ældstemanden 2 stykker og yngstemanden ingenting. 

I år har jeg købt forskelligt slik og chokolade, som jeg ved de begge kan li og pakket det i 24 små pakker. Et par timers hygge med opdeling og indpakning har allerede givet mig så meget tilbage. At se drengenes spænding, og de utallige gange de allerede har været forbi og lure på pakkerne, at høre dem gætte løs på hvad der gemmer sig af slik bag papiret er sød musik i en mor's ører. Nu ved jeg også at de begge to får noget de kan lide hver dag - og ikke mindst har jeg sparet noget der ligner 150,- kr. 



3 kommentarer:

  1. Sikke en sød 'servering' af de fine pakker. Rigtig god idé. Der er ikke noget så ærgerligt, som når en pakke slet ikke falder i god jord.
    Så ved du også hvad der er i chokoladen - det er meget bedre, end det man kan købe.

    SvarSlet
  2. Nøj hvor fint! En skattekiste af glæde :D

    - Anne

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...