onsdag den 4. januar 2012

Har en idé - en ud af mange...

Men denne skal føres ud i livet :o)

Startede på denne hæklede gulvmåtte til badeværelset, inspireret af Malene


Hæklet i Zpaghetti garn med nål 10 efter en opskrift på en lysedug. Man ligner en der hækler med den møggreb, man bruger når der skal muges ud hos hønsene, men det går pænt stærkt og resultatet kommer hurtigt frem... Synes bare ikke rigtig at denne farve var sådan helt den rigtige alligevel - Hmm...

I skabet lå to duge som ikke har været brugt siden en havefest for 3 år siden. De havde et par pletter, den ene et lille hul... Men farverne er de helt rigtige hørfarver, som jeg knuselsker :o)
Blandt sengetøjet lå et hvidt lagen, som heller ikke havde set dagens lys meget længe.
Fra tanke til handling var der ikke langt. Efter 45 minutters kærligt afreagering i aftes (kan anbefales efter en lang dag på kontoret) så de sådan ud:




Masser af strimler på ca 3 cm i bredden, som skal bindes/sys sammen, vikles op og hækles sammen med fastmasker i samarbejde med nål nr. 10...

Håber og krydser fingre for at eksperimentet bliver lige som jeg forestiller mig. Et stort blødt gulvtæppe på badeværelset i mine knuselskende hørfarver ;o)

En dejlig blæsende dag til jer alle... 

2 kommentarer:

  1. selvføgelig bliver det godt -- Jeg har givet Sara mit zpagettigarn--kunne ikke forenes med pind 10 (grin) Glæder mig til at se resultatet
    Knus Helle

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig gør det det Helle... Håber iværtfald ;o)
    Men uanset hvad har det ikke kostet andet end lidt tid og ekstra luft i skabet. (Godt man ikke er en af dem der får ryddet op så tit, så der er til at finde materialer til skøre påfund)
    Knus og hilsner.

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...