onsdag den 25. januar 2012

Symaskinen strejker :o(

Min helt nye Husqvarna Ruby broderimaskine (købt i december) skal allerede på værksted. Træder man på fodpedalen, slukker maskinen...
Er det nu man gerne må bande? Sådan højt og grimt (selvfølgelig uden børnene hører det)....?
Håber ikke det er en mandagsmodel, jeg her har fået fingrene i...? Det er godt nok æv!!!

For et stykke tid siden lavede jeg denne pude til min ene bonussøn, fra mine drenge.

Mig og ordsprog ;o)
Dem er jeg rigtig gode venner med - det er jeg ikke med min nye symaskine lige nu!

4 kommentarer:

  1. øv Lise --du er da uheldig ;-( Puden er er ellers Flot --den blev han garanteret glad for ;-)

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtig træls Helle... Tror bare jeg skal holde armene inde til kroppen for øjeblikket og holde mig fuldstændig i ro - så kan det ikke gå helt galt.
    Men tak. Han blev rigtig glad, og lige i hans farver (FCK) Griner...

    SvarSlet
  3. Hvor er de puder du syr på flotte. Gode ordsprog. Jeg ville ønske jeg havde sådan en symaskine. Du laver iøvrigt mange spændende ting. Jeg er glad for at jeg har fundet din blog og vil følge den fremover. Du gør mig glad hvis du vil slå et blik på min blog også. Hilsen annetteskreativiteter.blog.spot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Ja sådan en symaskine er guld værd, og et fantastisk stykke legetøj. Jeg skynder mig at ta et kig ind hos dig...
      Kh og velkommen på min blog - Dejligt.

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...