tirsdag den 31. januar 2012

Knapper - snart til salg.

Efter en skøn weekend er ugen startet med et brag...
Men jeg har allerede planlagt lidt af næste weekend's gøremål.

Indspireret af denne kreative ildsjæl skal jeg sortere og tage billeder af knapper, som skal videre ud i verden.

Ved oprydning af min fars hjem, fandt jeg en hel kasse knapper fra en gammel sybutik. Pakket i små brune æsker, og farven skrevet med sirlig gammel skråskift uden på. Ikke at det passer en meter... Og jeg har ikke gidet at bytte rundt og få tydet skriften.

Måske I står og mangler...? Eller kender en, der kender en...


Her var et lille udvalg af dem jeg har...

Hold øje og link gerne, hvis I kender nogen der kunne bruge knapper. Der er maaange af dem :o)


6 kommentarer:

  1. Skønne knapper du der har fået.
    skal nok holde øje med det link ')

    tak for hilsen på min blog.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvtak...
      Håber du finder nogle du kan bruge, når jeg får ryddet op :o)

      Slet
  2. Hej Lise.
    Skønne knapper.
    Jeg lægger en link på min blog, når du får dem til salg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :o)
      Og tak for du mindede mig om kassen. Smiler...

      Slet
  3. Hej

    Ja, jeg er bestemt interesseret i de lime farvede nederst i venstre hjørne og de grå over de lyserøde i venstre hjørne.

    Hvis du sælger dem må du rigtig gerne skrive til mig på stihj@sol.dk eller min blog selvfølgelig;)

    Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vidt jeg husker er de mere gule end limefarvede, men jeg lægger billederne ud enkeltvis, så er de nemmere at se.
      Dette var kun et lille udvalg af de knapper der er, men jeg skal nok sende en mail til dig når jeg får styr på dem - så krydser jeg fingre for du falder for lidt flere af dem ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...