torsdag den 19. januar 2012

Udsalg - jeg gjorde det! (næsten)

Jeg har været dygtig i dag :o)

Begrænsede mig til et minimum af indkøb. Der var ellers mange gode ting der fristede, men havde englen med i baghovedet...

"Lise, du er igang med oprydning og kraftig sortering hjemme - ikke indkøb til lager nu!"

Fanden gjorde ellers sit til at spolere den gode samvittighed, men jeg var standhaftig :o)


Stoffet med stjerner skal bruges på yngste-mandens værelse. Blomsterne kunne jeg sagtens forestille mig i vores "lysthus" til sommer...

Denne taske er bare for dejlig - og genial for der skal bruges stofrester :o)

Blonder til 10,- kr. pr. meter. Hmmm... Det blev lagervare (lidt fik ham den røde med hornene alligevel bestemt)

Nu kalder sofaen og min hæklenål.





4 kommentarer:

  1. Du kunne holde dig i skindet ;0) Fine sager du har fundet

    SvarSlet
  2. Flotte stoffer --jeg havde ikke kunnet begrænse mig ;-)

    SvarSlet
  3. Spennende prosjekt..)) Lykke til..:)

    Jeg elsker å gå til bakern når jeg er i Danmark..))
    både for brød og kake...:) spiser jo det vi kaller for
    danskepølse...dvs dansk salami..og det må være den med
    tre stjerner..))

    ha en fortsatt fin helg..snør som bare det her i dag.))


    klem

    SvarSlet
  4. Julie: Jeg kan overraske... iværtfald overraske mig selv - og tak :o)
    Helle: Havde jeg haft dig med, er jeg sikker på indkøbsposen havde været større, med alle dine gode ideer ;o)
    Thelma Louise: Mange tak. 3 stjernet salami er ynglings her hos drengene :o) Også rigtig god weekend til dig og dine - her så vi sne for første gang i denne vinter... desværre er det hele væk igen nu :o(

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...