torsdag den 19. januar 2012

Måske man skulle...

Det frister at bruge 3 timer i selskab med kvinder der virkelig kan sit kram:

Sy og Rens's kursusprogram for 2012 ser mere end spændende ud.

Bl.a. kurset med tasker, toilettasker, sybokse m.m.










Eller håndsyning til påske med kyllinger, høns og tulipaner                    












Håndsyning med æbler og jordbær til ophæng, eller servietter til div. kurve og borddækning.

Børnetøj fra minikrea

Eller hyggekursus i hæklerier med små dyr
Samt meget andet...

En gang i mellem skal man prøve noget nyt. 2012 må være året hvor jeg skal prøve at deltage i et kursus :o)

4 kommentarer:

  1. Ja det lyder helt sikkert som noget man burde gøre, jeg kunne godt være fristet til den med tasker og punge :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også fristet Sara :o)

    Bare dumt tidspunkt 13.00 - 16.00, men måske min hystade af en chef kan trylle lidt - hvis jeg nu spørger pænt...? Smiler.

    SvarSlet
  3. Ærgeligt der er så langt.
    Kunne godt have tænkt mig et kursus eller 2.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ser hyggeligt ud - og de er bare de sødeste mennesker :o)
      Kæmper med at få planlagt mine dage så jeg får mulighed for at komme på et par stykker af dem. Kryds fingre ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...