onsdag den 27. juni 2012

En rigtig drengeføds'dag

Mikkel har holdt sin 11 års - lettere forsinket - drengefødselsdag i dag, og det blev et brag af en føds'dag. Det er bare så skønt når gæsterne tager afsked med...

"...Det har været vildt sjovt" 

Efter at ha få slukket sult og tørst, kørte vi til Classic paintball hvor de efter instruktion blev sluppet løs med laserguns på en 12.000 m2 stor bane, fyldt med borge og ruiner, træer og højt græs...

Jeg sneg mig modigt rundt midt i krigszonen med kameraet, mens de kæmpede med Uzi, Colt og Sniper rifler, glad for at jeg befandt mig på en mark ved Ringsted og ikke der hvor det virkelig går løs for alvor.

4 gange 25 minutter med spænding, vilde flugter og snigøvelser, liggen på lur og adranalinen på højtryk.

4 krigere faldt i søvn i bussen på hjemvejen, mens resten heftigt snakkede om taktik, skydevåben og bedste gemmesteder. 

Thumps up til den fødselsdag og til Classic paintball. De to instruktører var fantastiske og banen et eldorado for drengene - og stor tak til vejrguderne for det skønne vejr (hvor heldig har man lige lov at være...?)

6 kommentarer:

  1. Sikken et eldorado med en omgang paintball for drenge i den alder :-)
    Min egen søn var afsted igår og han er vild med det .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var helt høje bag efter ;o)
      (...schyyy... men jeg elsker også paint ball - bare ikke alle de sorte/blå mærker man får bagefter)

      Slet
  2. For en dag, tøff du som våget deg inn i (krigs) sonen :-)))) tenker minsten og gjestene var super fornøyd med dagen :-)

    Kos deg, nå er det godvær på gang på skjælland ? :-))

    Klem

    SvarSlet
  3. Ja jeg følte mig også meget modig ;o) Men de turde ikke skyde på mig. Det hjalp jo alligevel ikke - og så mistede de bare nogle spildte skud. Pyha...

    SvarSlet
  4. Kan høre og se det har været en rigtig god dag ;O)

    Mona

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...