torsdag den 21. juni 2012

Så er der skarpe kanter igen...


 Jeg har klippet buksbom til den store guldmedalje i dag og hold da op hvor det pyntede på den lille staudehave. Pludselig er der lidt struktur der ude igen - på trods af ukrudt og manglende blomsterpleje i flere uger...



 De er helt skræmmende de mellemrum mellem stenene - kommer tid kommer råd.


Min aller bedsteste ven har føds'dag i dag. Er sikker på det er hans skyld vejret er så fint idag :o)

Jeg nød i vært fald eftermiddagen i fulde drag - og min ryg vil helt sikkert nyde aftenen i sofaen - Jeg lærer det aldrig! Det der med hensigtsmæssige arbejdsstillinger...

Håber også du finder nydelse på din vej gennem dagen.

6 kommentarer:

  1. Smukt, virkelig smukt.
    Godt at du snuppede den anbefalede havevandring, meeen du gav den da vist gas. Ser ikke ud til at det var lutter hygge ;o)
    Knus

    SvarSlet
  2. Det var ren råhygge Hanne ;o)

    Er ikke så god til at sidde stille i længere tid - med mindre det er i mit ynglingshjørne i sofaen i selskab med en hæklenål :o)

    SvarSlet
  3. Og hvor blev det bare flot! Det ser simpelthen så fint og ordentligt ud. Et anerkendende nik herfra ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke noget bedre end et anerkendende nik fra dig :o)

      Slet
  4. ....og jeg beklager mig (lidt) over mine sølle 20 m lav buxbumhæk. Jeg skulle skamme mig !! ;0)
    Hvor ER det fint og det er med en hæk, som med en græsplæne: Hvis det blot er klippet/slået, så lægger man slet ikke mærke til ukrudtet - næsten ikke.
    Lækker blog, som jeg glæder mig til at følge...
    Kh. Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så ret - en nyklippet hæk og en nyslået græsplæne pynter på selv den værste urskov :o)

      Hep hep med de 20 meter ;o)
      Og tak for du kiggede ind hos mig.

      Kh Lise

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...