tirsdag den 10. juli 2012

Århus tur/retur

Her er så stille og jeg savner allerede...

Har tilbagelagt 500 km på motorvej i dag. Drengene er afleveret hos min mor hvor de skal være til søndag...
Jeg ved de kommer til at ha det som blommen i et æg... De bliver forkælet til langt op over begge ører. Bliver proppet med sukker og alt det en mor siger nej til. Der ovre skal der bare råhygges og al opmærksomhed ligger på dem.


Der ovre gælder en mors regler ikke!
Det er helt i orden med mig - selvom jeg savner... 

2 kommentarer:

  1. Forstår godt du savner dine drenge, men du ved jo de er i gode hænder :-D
    Nyd freden, og sørg for lidt selvforkælelse så du får ladet batterierne op.
    Så du igen kan være der 100% for dem, når du får dem hjem igen.

    Marianne :-D
    ps. Smukt billede.

    SvarSlet
  2. Hi Hi Ja de bliver forkælet ;-) og du får hyret bagefter ;-)
    Nyd du bare din frihed

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...