onsdag den 4. juli 2012

Drenge på kogepunktet - nye nerver købes

Sorø BMX klub holdt åben hus i går - selvfølgelig skulle det afprøves :o)

Jeg havde siddet på kontoret hele dagen, og det var i sidste øjeblik vi kom ud af døren. Iført lange bukser, stor trøje og gummisko, da jeg absolut ikke havde opfattet at udendørstemperaturen havde sneget sig over de 20 grader. Jamen det var jo sommer! Troede ellers den danske sommer var aflyst i år - man kan blive overrasket.
 Pakket i lange bukser og langærmet trøje (et krav fra arrangøren). Hjelmhuer, styrthjelm, vanter og udstyret med en rigtig bmx cykel gik starten ud over stepperne...


 Behøver jeg at skrive om de ildrøde kinder, der opstod efter få omgange - Alt det tøj, høj sol og en knoklen over bakkerne gav sved på panden.

Mads gav mig nærmest hjertestop!
Deres gate ser (i en mors øjne) livsfarlig ud. Den er stejl, høj og fyldt med hård asfalt...
Og her holdt purken så pludselig yderst til højre. Her holdt han længe, og jeg håbede inderst inde at han ville fortryde og ta trapperne ned igen...

Men nej...
Kan ikke huske om jeg trak vejret. Hjertet slog i dobbelt takt helt oppe i halsen. Men han klarede den - uden at vælte... Puuuuha! (Han mente dog selv, at den ene tur var nok - ingen kommentarer fra mig)

Det er altså ikke altid jeg har nerver nok til at være mor til to drenge..!

Men i dag kan solen bare komme an. Jeg er klar til havearbejde fra middagstid. Uha hvor det skal nydes - med eller uden temperaturer over 20 grader.
Drengene skal forsøge sig som lystfiskere i eftermiddag - mine nerver kan tage det helt roligt :o)

4 kommentarer:

  1. Puha sikke en skråning, den kan vist godt give skrammer ;0) Sejt han turde og klarede den ;0)
    God arbejdslyst, jeg tager også en tur uden for døren. Jeg tror måske bare det bliver til lidt hækling medmindre Mikkel absolut vil hive ukrudt op ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner... Håber Mikkel tog den med ro i dag ;o)

      Jeg frygtede for det værste, men tror også han overskred et par af sine egne grænser. heldigvis gik det godt :o)

      Slet
  2. Hej Lise.
    Dejlige seje drenge du har.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margrethe.

      Deres mor synes de er lidt for seje engang i mellem ;o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...