mandag den 9. juli 2012

Stor optimisme på syfronten

Jeg er optimist. Nu tror jeg på det - at min symaskine er ovre sine børnesygdomme og vil lege med mig og ikke i mod mig.


Jeg stoler stadig ikke helt på den, så sad troligt standby med hækletøjet som selskab. Den hæklede kjole mangler 11 omgange + kant så er skørtet færdigt. Så mangler kun ærmerne. Har prøvet den og den bliver helt perfekt :o)

I aftes klarede symaskinen at brodere godt 108.000 sting uden andre problemer end en enkelt knækket overtråd og manglende undertråd. Jubiii... Manden var glad og kunne få taget sine nyindkøbte arbejdstrøjer i brug.


Jeg er glad, for så snart jeg finder tiden, skal jeg i gang med at lege. Har mange ideer og ønsker. Måske de snart kan blive til virkelighed...

6 kommentarer:

  1. Det er bare med at holde vejret når teknikken driller og så håbe på det bedste ,;O)
    Kender godt det der med tusinde ideer man gerne vil afprøve, men hvor tiden blokere.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold vejret længe og krydsede hvad der krydses kan... Det holdt denne gang.
      Ja det er meget tid der går med alt det praktiske i stedet for alt det sjove ;o)

      Slet
  2. Uha jeg glæder mig til at se den kjole færdig :-D
    Sikke da en lækker maskine du har. Jeg har syet rigtig meget i tidens løb, både på fabrik og også hjemme. Men det er slut nu. Ryggen kan ikke holde til det, men ville have elsket at have sådan et vidunder af en maskine at "lege" med ;-D
    Men strikke det´kan jeg da heldigvis stadig. Og det gør jeg med glæde. Til gengæld tror jeg aldrig jeg bliver den store "hækler" ha ha....

    Marianne :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også - og har allerede planer om at lave den som trøje/top i en koksgrå eller sort model.

      Æv med den ryg. Jeg har det i håndleddene, så strikning magter jeg ikke så godt desværre. Men heldigvis kan vi så andet ;o)

      Slet
  3. Fedt! Pøj pøj med både kjole og 1.000 ideer...! :o) Godt det er ferietid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker og bukker ;o)

      Glæder mig helt vildt til ferie. -en god en af slagsen til dig :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...