tirsdag den 3. juli 2012

Skønneste weekend i NordJylland på to hjul.

Min weekend er tilbragt på to hjul i NordJylland, i selskab med fantastiske bikere fra 1800 klubben.

Langt uden for lands lov og ret lå det yndigste lille skovhus. Her udsigten fra spisesalen - helt fantastisk.

P pladsen var fyldt godt op...

Vejret var skønt. Havde ellers frygtet det værste med de vejrudsigter de havde vist i løbet af ugen... Vi afsluttede de sidste kilometer fredag aften med en lille byge, og startede hjemturen søndag morgen med regn den første halve times tid. Ellers sol og perfekt mc vejr.

Lørdag var der fælles tur, hvor vi fik set det meste af Danmarks nordligste område. Ca 225 km blev det til. Med turen derop og hjem igen rundede vi 1150 km samlet. Lettere ømme skuldre søndag aften - men det hele værd ;o)

Her kommer jeg kørende :o)

Hele weekenden var der højt humør. Skøre mennesker med skøre indfald. Mobning på det sjove plan.
Det er længe siden mine lattermuskler har være så meget på overarbejde...




Efter sådan en weekend kan man sagtens klare hverdagens småproblemer i noget tid. Batterierne er fuldt opladet igen. Lige nu står motorcyklerne bare og venter på en spand sæbevand. Kan ikke huske hvornår de sidst var så beskidte!!!
Snart kører vi til Bornholm et par dage - jeg skal nok få vasket inden da... Andet ville være pinligt ;o)



13 kommentarer:

  1. Årh hvor fedt. Og skønne billeder!
    Vi var også i Nordjylland i weekenden, men mødte altså slet ikke jer. Det er jeg ellers sikker på at både manden min og yngstemand ville have fundet fascinerende. God tur til solskinsøen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig fedt :o)
      Tror ikke I havde været i tvivl hvis I havde mødt os - vi fylder en del og larmer lige så meget ;o)

      Slet
  2. Gode billeder.
    Hvor ser det godt ud med alle de mange motorcyklister.
    Kan se i rigtig hygger jer.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig rigtig hyggeligt :o)
      Også en dejlig sommerdag til dig.

      Slet
  3. Ser ud som en skøn tur. Og jeg kender da vist en enkelt eller to på det gruppebillede. En jeg kender har nemlig været med på lige præcis den tur og havde slået billedet op på facebook den anden dag ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er verden lille...
      Nu bliver jeg jo nysgerrig ;o) Hvem kender vi begge..?

      Slet
  4. Ja der dukker nogle pudsige sammentræf op en gang imellem ;o) Nu har jeg fået nærstuderet billedet og så vidt jeg kan se har både Bo og Susanne (Hansen) været med på turen. Bo er sådan en slags halvfætter til mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler.. Ja Bo og Sus var med på turen. De bor i nærheden af mig, så de har også fået trillet nogle kilometer...

      Bo og jeg må holde lidt sammen - vi bliver "moppet" af de andre. Vi er de eneste der har classic modellen. (Vi tror på det er fordi de andre ikke kan magte dem, da de er lidt tungere end de andres ;o)) He he...

      Slet
  5. Orv hvor sejt
    for MANGE år siden foregik mine ferier
    også på mc - dog kun bagpå

    Nu er chaufføren skiftet ud heldigvis
    men kom lige til at savne suset da jeg
    så dine billeder...

    Go tur til Bornholm

    SvarSlet
    Svar
    1. Suset er fedt. Og den frihed man har på to hjul er endnu skønnere :o)

      Har savnet det i de år drengene var små. Heldigvis har jeg fået en mand, som nyder de tohjulede lige så meget som mig = to bagsæder til to drenge der gerne vil med ud i det blå...

      Slet
  6. Jamen, det ser jo helt fantastisk ud:))

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har også tjekket jeres klub ud ;-) må være fedt med sådan et sammenhold! På billedet fra mødt i Nordjylland er min kusine Rikke, foreste række til venstre med rød " kam" og army buks ;-) sjovt sammenfald.
    Beviser endnu engang at verden er lille

    SvarSlet
    Svar
    1. Verden er ikke særlig stor :o)

      Lidt sjovt at så mange bliver genkendt, men ja det er en fantastisk klub - vores anden familie :o)

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...