lørdag den 21. juli 2012

VVS = varmt vand savnes

Bare manden ikke tror jeg er ham utro med VVS-manden! 

- For 14 dage siden røg toilettet i chaufførstuen - nyt toilet blev sat op.

- For en uge siden sejlede hele vaskeskabet i køkkenet. Jeg har en Auqa hot - en ekstra hane i vasken der giver 98 grader varmt vand, hvor selve beholderen til det varme vand var blevet utæt. Den er nu sendt til Blanco da der stadig var 2 måneders garanti tilbage (Pænt heldigt, men den er dælme svær at undvære)

- I torsdags sejlede gulvet i værkstedet hvor jordvarmeanlægget står. Ingen varme og intet varmt vand. VVS-manden gav pumpen dødsstødet, og den blev skiftet i går formiddags. Systemet kørte... i en halv time hvorefter det igen koblede ud. Kølemiddeltryk for højt... 


"Bare slet fejlen. Den har overløbsventil så det overskydende kølemiddel skal selv rende ud..." bliver opkaldet til VVS-manden svaret med. Det gør jeg... og har nu gjort det 5 gange! Systemet starter op. Kører en halv time. Kobler ud igen.

Gæt hvem der er på vej hjem til mig nu..?

Nu gider jeg ikke flere vandproblemer!

2 kommentarer:

  1. Oh my. Du har da vist noget kørende med VVS-manden ;o) fx en masse vand-udfordringer. Håber din cooker snart er tilbage og de andre VVS-problemer er løst, så du kan bruge energien på noget mere interessant!

    SvarSlet
  2. Jeps. Masser af vandudfordringer - skal jo nødig ha han går hen og bliver arbejdsløs ;o)

    Jeg krydser fingre for det var alle gode gange 3, og han kan bruge tid på andre kunder end mig...

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...